قیمت اینورتر تک فاز به سه فاز

قیمت اینورتر تک فاز به سه فاز

قیمت اینورتر تک فاز به سه فاز

قبل از اینکه درباره قیمت اینورتر تک فاز به سه فاز صحبت کنیم، باید بدانیم این چه نوع اینورتر یا درایوی است. این نوع اینورتر در مکان‌هایی کاربرد دارد که برق ورودی مجموعه تک‌فاز است و تمامی دستگاه‌ها در حال کار با برق تک‌فاز هستند. اما زمانی که نیاز به یک الکتروموتور سه‌فاز پیدا می‌کنید، باید از اینورتر تک فاز به سه فاز برای راه‌اندازی آن بهره ببریم. از این طریق هم دستگاه‌های دیگر و هم موتور جدید با برق ورودی تک فاز کار خواهند کرد. تنها کافی است یک اینورتر تک فاز به سه فاز را در مجموعه به کار بگیریم.

قیمت اینورترهای تک فاز و سه فاز به موارد مختلفی از جمله توان خروجی، کیفیت قطعات، برند و نوع کاربری دستگاه (سبک یا سنگین) بستگی دارد. همچنین باید بدانیم که ولتاژ ورودی این نوع اینورتر، برق 220 ولت و خروجی سه فاز هم 220 ولت می‌باشد. اما نکته‌ای که در مورد توان خروجی اینورترهای تک فاز به سه فاز باید به آن دقت شود این است که توان این درایوها در محدوده قدرت 0.37 کیلووات تا 4 کیلووات است. چرا که با افزایش ولتاژ، جریان کاهش می‌یابد. به همین دلیل امکان افزایش توان تا سقف خاصی امکان پذیری است.

خرید اینورتر از برندهای متنوع از الکترو اتکال

یکی دیگر از روش‌هایی که برای حل این مشکل وجود دارد استفاده از مبدل‌های تغییر فاز است. همانطور که می‌دانید این روش نسبت به استفاده از اینورتر هزینه بیشتری در بردارد که مقرون بصرفه نیست. پس باز هم قیمت اینورتر تک فاز به سه فاز کاملا صرفه اقتصادی دارد.

یکی دیگر از مزایایی که استفاده از اینورتر تک فاز به سه فاز دارد این است که باعث استارت نرم موتور می‌شود. همین مورد از آسیب به دستگاه جلوگیری می‌کند. همچنین از این روش می‌توان اضافه بار و اضافه ولتاژ را هم تشخیص داد.

انواع اینورترهای تک فاز و سه فاز

همانطور که گفتیم فیمت اینورترها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله برند اینورتر یکی از تعیین کننده‌ترین موضوعات است. اینورترها در کشورهای مختلفی از جمله ایتالیا، چین و کره و سایر کشورهای صاحب صنعت ساخته می‌شوند. کشور کره جنوبی با دو اینورتر مدلهای ال اس (LS) و آیمستر (iMaster) و ایتالیا با برند مشهور پنتاکس (Pentax) و چین با اینورتر اینوت (invt) از جمله برندهای مشهور بازار هستند. با کلیک کردن روی نام برند هر کدام می‌توانید محصولات آنها را در سایت الکترو اتکال مشاهده کنید.

لیست اینورتهای تک فاز و سه فاز در الکترو اتکال

در صورتی که قصد دارید همه اینورترهای موجود در الکترو اتکال را در دو دسته تک فاز و سه فاز ببینید، کافی است روی لینکهای زیر کلیک کنید.

خرید مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی در تهران

الکترو اتکال به عنوان نمایندگی انواع برندهای اینورتر در تهران، یکی از با سابقه‌ترین واردکنندگان و فروشندگان محصولات اتوماسیون صنعتی است. ما با بیش از 2 دهه سابقه فعالیت در این زمینه محصولات متنوع صنعتی، خانگی و کشاورزی را به بازار عرضه می‌کنیم. بازرگانى الکترو اتکال با مديريت “دكتر على توسطى” (رئیس اتحاديه ماشين آلات صنعتى ، كشاورزى و ساختمانى تهران و كشور از سال ١٣٨٧ تاكنون) در خیابان سعدی جنوبی تهران واقع شده است. دفتر و فروشگاه ما آماده ارائه محصولات و خدمات مختلف به شما عزیزان است.

این روزها اغلب فعالان اقتصادی خریدهای خود را بصورت آنلاین و غیر حضوری انجام می‌دهند. به همین دلیل در صورتی که قصد خرید آنلاین دارید، از فروشگاه اینترنتی الکترو اتکال دیدن کنید. کافی است محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه و خرید خود را نهایی کنید. همکاران ما در اسرع وقت محصولات خریداری شده را به آدرس شما ارسال خواهند کرد.

همچنین شما می‌توانید برای مشاوره قبل از خرید و یا سفارش دهی از طریق تلفن و سایر راه‌های ارتباطی با همکاران ما در تماس باشید. به یاد داشته باشید برای خرید محصولات اورجینال و با کیفیت و دارای خدمات پس از فروش حتمن از جایی خرید کنید که اعتبار و مسئولیت پذیری کافی را داشته باشد.

شما با خرید مستقیم از نمایندگی فروش محصولات، علاوه بر گارانتی محصولات، بهترین قیمت موجود در بازار را خریداری خواهید کرد.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید