پمپ بشقابی لئو

پمپ بشقابی لئو

پمپ بشقابی لئو

پمپ بشقابی لئو یکی از پر فروش‌ترین پمپ‌های موجود در بازار است. پمپ بشقابی لئو سری ACm پمپی با حجم آبدهی زیاد است و برای مصارف خانگی، کشاورزی، باغبانی و سایر صنایع کاربرد دارد. این پمپ دارای دو مدل تک پروانه و دو پروانه است که در دسته پمپ‌های سانتریفیوژی قرار می‌گیرد. بدنه این پمپ از جنس چدن و پروانه از جنس استیل 304، برنج یا چدن ساخته شده است. الکتروموتورهای پمپ دو پروانه LEO در مدل‌های تک فاز و سه فاز موجود می‌باشند. از جمله مزایای خرید این پمپ می‌توان از موارد زیر نام برد :

  • صدای کم
  • قیمت مناسب
  • جریان یکنواخت در خروجی پمپ

این پمپ‌ها برای انتقال آب صاف عاری از مواد جامد و خورنده مناسب هستند و عمدتا در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تفاوت پمپ لئو ACm و 2ACm

تفاوت پمپ لئو ACm و 2ACm در این است که پمپ 2ACm با دو پروانه، دبی و هد بیشتری را ایجاد می‌کند.

 لئو 2acm

مشخصات فنی پمپ بشقابی دو پروانه لئو سری 2ACm (لینک خرید این محصول در الکترو اتکال)

  • دبی: از ۱.۲ تا ۱۵ متر مکعب بر ساعت
  • هد: حداکثر ارتفاع ۸۲ متر
  • دهانه خروجی: ¼ ۱الی ۱ اینچ
  • حداکثر مکش: ۸ متر
  • محدوده دمای سیال: از ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد

پمپ لئو acm

مشخصات فنی پمپ بشقابی لئو سری ACm (لینک خرید این محصول در الکترو اتکال)

  • دبی: از ۰.۶ تا ۱۲.۶ متر مکعب بر ساعت
  • هد: حداکثر ارتفاع ۵۵ متر
  • دهانه خروجی: ۱ اینچ
  • حداکثر مکش: ۸ متر
  • محدودۀ دمای سیال: ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد

تفاوت پمپ بشقابی و پمپ جتی

مهمترین تفاوت این دو پمپ در هد و دبی آنها است. در نتیجه هر کدام برای کاربردی خاص مورد استفاده دارد. بطور کلی اگر به دنبال دبی بیشتر هستید، باید پمپ بشقابی را انتخاب کنید و در صورتی که به دنبال هد یا میزان ارتفاعی که آب را پمپاژ می‌کند هستید باید پمپ جتی تهیه کنید. بطور مثال اگر به مشخصات پمپ جتی نگاهی بیاندازید، نسبت به مشخصات بالایی که برای پمپ‌های بشقابی داشتیم، تفاوت‌ها آشکار است.

پمپ جتی لئو

مشخصات فنی پمپ جتی لئو AJm (لینک خرید این محصول در الکترو اتکال)

  • دبی: از ۰.۳ تا ۸.۴ متر مکعب بر ساعت
  • هد: حداکثر ارتفاع ۷۲ متر
  • دهانه خروجی: ۱ اینچ
  • حداکثر عمق مکش: ۹ متر
  • محدودی دمای سیال: از ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد

هر دو مدل پمپ بشقابی و جتی در موارد مصرف خانگی استفاده می‌شوند. اما باید ببینید ساختمان شما به آبدهی بیشتر نیاز دارد و یا فشار بیشتر؟ پس از پاسخ دادن به این موضوع می‌توانید از بین این دو پمپ یکی را انتخاب کنید.

مزایا و معایب پمپ جتی

پمپ آب جتی برای کاربردهایی مانند انتقال آب از منابع عمیق مانند چاه‌های آب عمیق به سطح زمین کاربرد دارد. چرا که قابلیت مکش از عمق‌های زیاد را با قابلیت جتی ایجاد می‌کند. همچنین سادگی قطعات استفاده شده در آن به دلیل بهره بردن از تکنولوژی جتی، باعث می‌شود تعمیرات و نگهداری آن هم آسانتر باشد. بخاطر همین خاصیت جتی، این پمپ برای مکش نیاز به فشار آب زیادی ندارد. به همین دلیل در مناطقی که فشار آب کم است استفاده دارد. این پمپ در مصارف خانگی و کشاورزی بیشترین استفاده را دارد.

اما از معایب این پمپ می‌توان به این مورد اشاره کرد که این پمپ مصرف انرژی بالایی دارد. در نتیجه برای انتقال آب به مدت طولانی و مقادیر زیاد استفاده ندارد. از دیگر معایب این پمپ‌ها داشتن صدای زیاد و ایجاد مزاحمت بخصوص در مناطق مسکونی است. دبی کمتر نسبت به پمپ بشقابی، نیاز به تعمیرات مکرر برخی قطعات، تاثیر عوامل خارجی مانند وجود رسوبات و ذرات معلق می‌تواند کارایی آن را کاهش دهد. با توجه به موارد گفته شده و بخصوص دبی کم و ایجاد نویز، این پمپ نسبت به پمپ بشقابی در صنعت موارد استفاده کمتری دارد.

مزایا و معایب پمپ بشقابی

پمپ‌های بشقابی کارایی بالاتری در انتقال آب دارند. همچنین دارای ساختاری نسبتا ساده هستند که باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌شود. به دلیل استفاده از خاصیت دورانی نیاز به مکش آب ندارند که برای مواردی که عمق کمی دارند، انتخاب خوبی است. به دلیل کارایی که این پمپ دارد، در تأمین آب شهری و صنعتی، خنک‌کننده و سایر موارد استفاده گسترده‌ای دارند. در کل دبی این پمپ نسبت به نوع جتی بیشتر است و مصارف بیشتری هم نسبت به پمپ جتی دارد.

اما از معایب این پمپ می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این نوع پمپ مکش ندارد. در نتیجه همیشه به میزانی از آب برای پمپاژ نیاز دارد. این یعنی اینکه نیازمند وجود منبع آب در نزدیکی پمپ هستیم. این پمپ هم مصرف انرژی بالایی دارد و برای مواردی که نیازمند پمپاژ مرتب آب هستیم می‌تواند هزینه‌بر باشد. در دبی‌های کم، این پمپ کارایی ندارد. همینطور پره‌های این پمپ نسبت به ناهماهنگی میان فشار و دبی حساسیت دارد و می‌تواند در کارایی آن تاثیر داشته باشد. به دلیل تنوع قطعات و ساختار دورانی احتمالا نیاز به تعویض قطعات افزایش پیدا می‌کند.

خرید از الکترو اتکال

در صورتی که شما هم قصد خرید پمپ آب برای مصارف مختلف را دارید بهترین انتخاب خرید از مرکز اصلی فروش محصولات خانگی، صنعتی و کشاورزی در تهران است. الکترو اتکال با بیش از 2 دهه سابقه در واردات و فروش محصولات صنعتی، انواع پمپ‌های آب از برندهای مختلف ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهد. برند لئو جنس درجه یک چینی در بازار است و در صورتی که قصد خرید یک پمپ با کیفیت و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش عالی را دارید، این برند چینی یک انتخاب عالی است.

برای خرید از الکترو اتکال شما هم بصورت حضوری و هم آنلاین می‌توانید خرید خود را انجام دهید. برای خرید از شعبه حضوری ما در خیابان سعدی جنوبی تهران، می‌توانید آدرس دفتر و فروشگاه ما را از روی نقشه گوگل مسیریابی کنید.

این روزها دیگر خرید حضوری فقط در شرایطی خاص مورد استقبال قرار می‌گیرد و اغلب افراد خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام می‌دهند. به دلیل وجود استانداردهای متعدد شما براحتی می‌توانید محصولی را خریداری کنید و آن محصول را در آدس خود دریافت کنید. این ویژگی باعث می‌شود شما براحتی خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید.

در صورتی نیاز به هر گونه مشاوره و راهنمایی قبل از خرید می‌توانید با شماره های ما در تماس باشید. همکاران بخش فنی و فروش در اسرع وقت پاسخگوی تماس‌های شما خواهند بود. در ادامه می‌توانید تعداد بیشتری از پمپ‌های لئو را مشاهده کنید.

۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان
۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان۱۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
در انبار موجود نمی باشد
۷۵۰,۰۰۰ تومان۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

مشاهده همه محصولات پمپ لئو در فروشگاه ما

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید