بهترین مارک پمپ آب چینی

بهترین مارک پمپ آب چینی

بهترین مارک پمپ آب چینی

چینی‌ها در زمینه تولید پمپ و محصولات صنعتی به خوبی توانسته‌اند جای خود را در بازار دنیا باز کنند. اما اگر به دنبال بهترین مارک پمپ آب چینی هستید جواب اول پمپ آب برند لئو است. و در رده دوم پمپ استریم از جمله پمپ‌های چینی با کیفیت موجود در بازار است. در بازار، پمپ لئو را با عنوان پمپ درجه 1 چینی می‌شناسند. به همین دلیل می‌توان با خیال راحت گفت پمپ آب لئو بهترین برند پمپ آب چینی است. در ادامه به بررسی این دو برند می‌پردازیم.

بهترین برندهای پمپ چینی

پمپ آب چینی لئو

پمپ آب لئو یکی از برندهای جا افتاده در ایران و سایر کشورهاست که بخوبی سهم بازار خود را افزایش داده است. این شرکت فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرد. شاید بپرسید چرا این پمپ توانسته در این حد در بازار نفوذ داشته باشد. دو دلیل مهم برای این موضوع وجود دارد.

  • دلیل اول اینکه لئو برای تولید محصولات خود از بهترین متریال‌ها و دستگاه‌های روز دنیا استفاده می‌کند.
  • دلیل دوم که برای همه بخصوص ما ایرانی‌های می‌تواند حائز اهمیت باشد، گارانتی محصولات و پشتیبانی قطعات و خدمات پس از فروش مناسب است. این پمپ‌ها گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله دارند.

پمپ لئو در انواع مختلف خانگی، کفکش، لجنکش، استخری، شناور و… در بازار موجود هستند. اما پمپ آب خانگی لئو با اختلاف یکی از برترین تولیدات این شرکت است. در ادامه تعدادی از محصولات پمپ Leo را برای شما به نمایش می‌گذاریم.

۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان۱۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان
در انبار موجود نمی باشد
۷۵۰,۰۰۰ تومان۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان
۷,۶۵۰,۰۰۰ تومان۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
در انبار موجود نمی باشد
۶,۷۵۰,۰۰۰ تومان۱۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان۲۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

بهترین برندهای پمپ چینی 2

پمپ آب چینی استریم

استریم یکی دیگر از شرکت‌های سازنده انواع پمپ در چین است. این شرکت شناخته شده در سطح بین‌الملل تولید کننده انواع پمپ‌های آب، کفکش، لجن‌کش، شناور، سانتریفیوژ، خانگی، کشاورزی و صنعتی است. استریم فعالیت خود را از سال 1999 شروع کرد.

از دلایل نفوذ محصولات استریم در بازار کیفیت و قیمت مناسب محصولات استریم است. این شرکت محصولات خود را با کیفیت مناسب و قیمت خوبی روانه بازار می‌کند که باعث ارزندگی آن می‌شود. تعدادی از پمپ‌های Stream را در ادامه مشاهده می‌کنید.

الکتروموتور صنعتی

پمپ لجن کش استریم (Stream) سری SWQ

۳,۷۹۵,۰۰۰ تومان۷۳,۳۱۲,۵۰۰ تومان
۱,۹۰۹,۰۰۰ تومان۳,۹۵۶,۰۰۰ تومان
در انبار موجود نمی باشد
در انبار موجود نمی باشد
در انبار موجود نمی باشد

logo

خرید پمپ آب از الکترو اتکال

همانطور که اطلاع دارید ما بیش از 2 دهه است که در زمینه فروش محصولات صنعتی مشغول به فعالیت هستیم. بازرگانى الکترو اتکال با مديريت “دكتر على توسطى” (رئیس اتحاديه ماشين آلات صنعتى ، كشاورزى و ساختمانى تهران و كشور از سال ١٣٨٧ تاكنون) در خیابان سعدی جنوبی تهران قرار دارد. انواع محصولات ما از جمله پمپ‌های ایرانی و خارجی را با خیالی آسوده می‌توانید از شرکت خریداری کنید.

  • فروش اینترنتی و آنلاین : با توجه به اینکه محصولات صنعتی، کشاورزی و خانگی دارای استانداردهای بین‌المللی هستند، نیاز به خرید حضوری تقریبا به صفر رسیده است. چرا که با مشاهده محصول و مشخصات آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محصولی با کیفیت و اورجینال را خریداری خواهید کرد. به همین دلیل ما با ساخت یک فروشگاه اینترنتی، خرید را برای شما آسان کرده‌ایم. از این طریق براحتی می‌توانید محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید. پس از سفارش، محصول خریداری شده به آدرس شما ارسال خواهد شد.
    • سایت فروشگاهی الکترو اتکال دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که در بخش پایینی سایت قابل مشاهده است. 
  • شعبه فروش حضوری : الکترو اتکال در خیابان سعدی جنوبی تهران دارای یک دفتر و یک فروشگاه است. در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید می‌توانید از طریق نقشه گوگل، شعبه حضوری ما را در تهران مسیریابی کنید.
  • فروش تلفنی : شاید شما از آن دسته از افراد باشید که برای خرید حضوری و یا آنلاین مشکلاتی دارید. به همین دلیل ترجیح می‌دهید محصولات را بصورت تلفنی و واریز کارت به کارت و… سفارش دهید. برای این کار کافی است با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.
امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید