بهترین الکتروموتور چینی

بهترین الکتروموتور چینی

بهترین الکتروموتور چینی

در این مقاله قصد داریم بهترین الکتروموتورهای چینی را معرفی کنیم. می‌توان گفت بهترین الکتروموتورهای چینی برندهای استریم، کایجلی و ارسم گوانگلو هستند. ما هر سه این برندها را در سایت الکترو اتکال عرضه می‌کنیم. در ادامه به بررسی این سه برند الکتروموتور چینی و مشخصات و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم.

الکتروموتور چینی

الکتروموتور استریم

الکتروموتور استریم در دو مدل تک فاز و سه فاز در بازار موجود است. از ویژگی‌های این الکتروموتور می‌توان راندمان IE1 و استاندارد عایقی IP54 را نام برد. استاندارد IP54 باعث می‌شود تا این الکتروموتور در مکان‌های دارای گرد و غبار و رطوبت قابل استفاده باشند. جنس پوسته بدنه این الکتروموتورها چدن است. از جمله ویژگی‌هایی که باعث نفوذ این برند در بازار شده است، قیمت مناسب در کنار کارایی خوب و وزن سبک آنهاست. همین ویژگی‌ها باعث شده کاربرد آنها را در فن‌ها، بالابرهای ساختمانی، میکسرهای سبک، گیربکس‌های کانوایر، اره‌های صنعتی و پمپ آب بیشتر باشد.

۳,۰۴۷,۵۰۰ تومان۸,۱۹۹,۵۰۰ تومان
۳,۰۸۲,۰۰۰ تومان۳۲۵,۳۷۱,۰۰۰ تومان

لینک مشاهده و خرید الکتروموتورهای استریم

الکتروموتور کایجلی

از برندهای چینی پر استفاده در ایران، می‌توان برند کایجلی را نام برد. این الکتروموتورها در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می‌شوند که دارای استانداردهای جهانی مانند IEC و ISO9001 هستند. این برند هم دارای کلاس بهره‌وری IE1 و کلاس عایقی H و F است. کایجلی یکی از معدود برندهایی است که الکتروموتورهای تک فاز با توان 4 و 5 اسب بخار تولید می‌کند.

لینک مشاهده و خرید الکتروموتورهای کایجلی

الکتروموتور ارسم گوانگلو

ارسم گوانگلو یکی از شرکتهای برتر چینی است که بصورت تخصصی در زمینه تولید الکروموتور و دینام فعالیت دارد. این الکتروموتورها با دارا بودن ترموستات حرارتی قادر هستند دمای دستگاه را بررسی و در صورتی که بیش از حد افزایش داشته باشد، موتور را بصورت خودکار خاموش می‌کند. از این طریق از الکتروموتور محافظت می‌کند.

۳۵,۶۳۵,۰۰۰ تومان
۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۸۶,۳۹۵,۰۰۰ تومان

لینک مشاهده و خرید الکتروموتورهای گوانگلو

تفاوت الکتروموتورهای چینی و اروپایی

الکتروموتورهای چینی مثل اغلب محصولات این کشور از نظر قیمت در دنیا حرف اول را می‌زنند. اما در زمینه کیفیت بهترین الکتروموتورها، برندهای اروپایی هستند. چرا که اتحادیه اروپا برای تولید الکتروموتورها استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای را وضع کرده‌اند تا بهترین کالا با کیفیت عالی به دست مصرف کننده برسد. شاید بهتر است بگوییم اگر برندی در آسیا توانایی صادرات به اروپا را پیدا کند، آن برند جایگاه ویژه‌ای در بین صنعتگران پیدا می‌کند. چرا که مسلما توانسته استانداردهای اروپایی را اخذ کند تا بتواند به اروپا صادرات داشته باشد.

یکی از برندهای معروف و با کیفیت الکتروموتورهای اروپایی، زیمنس است که در تولید محصولات الکتریکی در دنیا زبانزد است. همچنین برند ایتالیایی چیما هم یکی دیگر از برندهای مطرح در بازار ایران است که الکترو اتکال هم محصولات این برند را عرضه می‌کند. در ادامه تعدادی از محصولات برند چیما را مشاهده خواهید کرد.

خرید از الکترو اتکال

برای خرید از الکترو اتکال کافی است محصول مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از پرداخت مبلغ بصورت آنلاین، همکاران ما محصولات خریداری شده را به آدرس شما ارسال خواهند کرد. همچنین در صورتی که قصد خرید حضوری دارید، می‌توانید فروشگاه ما را از روی نقشه گوگل مسیریابی کنید. برای خرید تلفنی و یا مشاوره قبل از خرید هم با همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی در تماس باشید.

درباره الکترو اتکال

ما با سابقه بیش از 2 دهه حضور در بازار اصلی فروش محصولات صنعتی در تهران، خیابان سعدی جنوبی، محصولات اورجینال را به بازار عرضه می‌کنیم. با واردات مستقیم محصولات از سراسر دنیا در خدمت شما خریداران هستیم. دکتر علی توسطی (رئیس اتحاديه ماشين آلات صنعتى ، كشاورزى و ساختمانى تهران و كشور از سال ١٣٨٧ تاكنون)، مدیریت مجموعه را بر عهده دارند. دفتر و فروشگاه ما، هر دو در تهران، خیابان سعدی جنوبی واقع شده است و براحتی می‌توانید بصورت حضوری به محل فروشگاه تشریف فرما شوید.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید