لیست قیمت موتور گیربکس شافت مستقیم

لیست قیمت موتور گیربکس

لیست قیمت موتور گیربکس شافت مستقیم

گیربکس‌های شافت مستقیم یکی از پر مصرفترین گیربکس‌ها در صنعت هستند. اما قبل از اینکه لیست قیمت موتور گیربکس شافت مستقیم را ببینیم، کمی در مورد آنها توضیح می‌دهیم. گیربکس‌های شافت مستقیم به گیربکس‌هایی اتلاق می‌شود که شافت الکتروموتور با گیربکس در یک راستا هستند. از این بین گیربکس‌های هلیکال یا دنده مارپیچ پر کاربردترین گیربکس شافت مستقیم هستند.

این نوع گیربکس مزایای زیادی دارد. از جمله به دلیل مورب بودن دنده‌ها، میزان تحمل تنش و فشار بار بالایی را دارا هستند. همچنین در هنگام کار و حتی در سرعتهای بالا صدا و نویز کمی دارند. بازدهی گیربکس شافت مستقیم، بالای 90 درصد است که از این حیث بازدهی بسیار بالایی محسوب می‌شود.

لیست قیمت موتور گیربکس شافت مستقیم (کلیک کنید.)

لیست قیمت موتور گیربکس شافت مستقیم

تفاوت گیربکس هلیکال شافت مسقیم و گیربکس بول هلیکال

شافت خروجی گیربکس هلیکال همانطور که قبلا هم گفتیم در راستای الکتروموتور قرار دارد. در صورتی که شافت خروجی گیربکس بول هلیکال در راستای عمود بر آن قرار دارد.

گیربکس هلیکال پایه دار و فلنج دار

گیربکس‌های پایه دار معمولا برای مواردی استفاده می‌شوند که بخواهیم گیربکس را به حالت افقی نصب و راه اندازی کنیم. اما گیربکس‌های فلنج دار برای نصب عمودی استفاده می‌شوند. هم پایه و هم فلنج از جنس پوسته و معمولا یک تکه با پوسته ساخته می‌شوند.

نحوه نصب گیربکسهای پایه دار و فلنج دار

برای اینکه بصورت تصویری با نحوه نصب این گیربکس‌ها آشنا شوید، در ادامه توضیحات تصویری را ارائه می‌دهیم.

مزایای گیربکس شافت مستقیم

  • کار با صدا و نویز کم
  • بازدهی 90 درصد به بالا
  • کار در سرعت بالا با لرزش کم
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • انتقال گشتاور و توان بالا
  • کار در نسبت تبدیل بالا
  • عمر مفید طولانی دستگاه

کاربردهای گیربکس هلیکال شافت مستقیم

گیربكس هلیكال شافت مستقیم از پر کاربردترین گیربکس‌ها در صنایع است. همانطور که قبلا گفتیم، گیربكس هلیكال شافت مستقیم فلنج دار برای نصب عمودی مانند میكسرها و نوع پایه دار بیشتر برای نصب افقی و در خطوط انتقال مواد کاربرد دارند. البته این نوع گیربکس در صنایع مختلف دیگری هم کاربرد دارند. مثلا گیربکس هلیکال میکسر ، تیکنر ، بچینگ و همچنین استفاده در صنایع فولاد، داروسازی، سیمان، غذایی، دریایی، کاشی و سرامیک، آب و فاضلاب، بسته بندی و نوار نقاله.

خرید گیربکس هلیکال شافت مستقیم از الکترو اتکال

در صورتی که مشخصا قصد خرید این نوع گیربکس را دارید می‌توانید این محصول را در این لینک مشاهده کنید. اما در صورتی که این محصول را در لیست مشاهده نکردید و یا نیازمند راهنمایی بیشتر هستید، با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید. همچنین برای خرید حضوری می‌توانید به آدرس ما در خیابان سعدی جنوبی مراجعه فرمایید. دفتر و فروشگاه ما در این خیابان واقع شده است. با حضور و ارتباط مستقیم با مشاوران ما می‌توانید خرید خوبی را تجربه کنید. اما شما براحتی می‌توانید هم بصورت خرید آنلاین از سایت و هم بصورتی تلفنی خرید خود را نهایی کنید.

لینکهای مفید

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید