مرکز فروش موتور گیربکس در تهران – 100% اورجینال

مرکز فروش موتور گیربکس در تهران

مرکز فروش موتور گیربکس در تهران

خیابان سعدی جنوبی، مرکز فروش موتور گیربکس در تهران است. علاوه بر فروش انواع گیربکس صنعتی، سایر محصولات اعم از الکتروموتور، اینورتر، پمپ و ویبراتور هم به فروش می‌رسد. در واقع این خیابان که مجموعه “الکترو اتکال” هم در آن واقع شده است مرکز فروش انواع ماشین‌آلات صنعتی و کشاورزی ایران است. در صورتی که قصد خرید حضوری دارید می‌توانید با ورود به منوی تماس با ما سایت، ما را روی نقشه هم پیدا کنید. همکاران ما در واحد فروش آنلاین و حضوری برای مشاوره و خرید در خدمت شما خواهند بود.

مرکز فروش موتور گیربکس در تهران

لینک مشاهده و خرید انواع گیربکس صنعتی ایرانی، چینی و اروپایی (کلیک کنید.)

برای خرید حضوری از روی این نقشه می‌توانید براحتی ما را پیدا کنید.

گیربکس صنعتی چیست؟

اما برای اینکه بدانیم گیربکس صنعتی چه کاری انجام می‌دهد باید با یک مثال واقعی برای شما توضیح دهیم. بطور مثال در هر کارخانه که می‌بینید چیزی در حرکت است، معمولا پای یک الکتروموتور در میان است! الکتروموتورها وظیفه ایجاد نیروی حرکتی را بر عهده دارند. اما این حرکت باید به دستگاه‌ها منتقل شود تا از آن بهره‌برداری کنیم. ممکن است میزان حرکت و یا دور در دقیقه یک الکتروموتور بیش از میزان مورد نیاز ما باشد. برای اینکه این میزان دور در دقیقه را مدیریت و کنترل کنیم از دو دستگاه می‌توانیم استفاده کنیم. یکی اینورتر و دیگری گیربکس صنعتی.

تفاوت گیربکس و اینورتر

تفاوت گیربکس و اینورتر

گیربکس یک قطعه مکانیکی است که می‌تواند این کنترل را بصورت ثابت روی الکتروموتور اعمال کند. بطور مثال یک گیربکس مکانیکی می‌تواند دور موتور 1400 دور در دقیقه الکتروموتور را فقط به 700 دور در دقیقه کاهش دهد. یعنی تنها یک تغییر را می‌تواند مدیریت کند. در صورتی که نیاز به دورهای دیگر داشته باشید، دیگر این قطعه نمی‌تواند به شما کمک کند. اما اینورتر یک دستگاه دیجیتال است که دسترسی به تغییر دورهای متعددی را برای ما مهیا می‌کند. مثلا می‌توانیم 1400 دور در دقیقه را به 800 ، 400 و یا هر تعداد دوری که مورد نیاز است تغییر دهیم.

مرکز فروش موتور گیربکس در تهران – از الکترو اتکال 100% اورجینال بخرید.

قیمت گیربکس صنعتی

در بازار قیمت گیربکسهای سنگین از گیربکسهای سبک بیشتر است. همچنین برندهای اروپایی به دلیل کیفیت بهتری که دارا هستند، قیمت بالاتری هم دارند. قیمت گیربکس به نوع دنده‌های آن هم بستگی دارد. از این حیث گیبرکس‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند که گیربکس‌های هلیکال و خورشیدی کارایی بیشتری نسبت به نوع حلزونی دارند. در نتیجه قیمت بالاتری هم دارند. در این بین نوعی از گیربکس‌ها وجود دارد که برای استفاده‌های خاص باید طراحی و تولید شوند. این نوع از گیربکس‌ها را باید بصورت اختصاصی ثبت سفارش شوند. اتفاقا برای این نوع سفارشات می‌توانید از منوی سفارش‌های خاص اقدام کنید.

ما در الکترو اتکال انواع گیربکس‌های ایرانی و اروپایی و چینی را عرضه می‌نماییم. شما خریدار محترم می‌توانید به نسبت نیاز خود گیربکس مورد نظرتان را انتخاب و خرید نمایید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می‌توانید با مهندسان بخش فنی ما در ارتباط باشید.

انواع گیربکس‌های ایرانی و خارجی

در این بخش تعدادی از برندهای مختلف موجود در الکترو اتکال را هم برای شما معرفی می‌کنیم. با ورود به لینک‌های زیر براحتی قادر خواهید بود همه موارد را مشاهده و خرید کنید.

گیربکس‌های ایرانی

  • گیربکس شریف اصفهان SHARIF
  • گیربکس سهند دور اصفهان SAHAND
  • گیربکس شاکرین اصفهان Shakerin
  • گیربکس اصفهان دور متغیر / شهباز گیربکس
  • گیربکس پارس گرجی PARS GORGI
  • گیربکس شاکرین صنعت سپاهان

گیربکس اروپایی و چینی

  • گیربکس چینی
  • گیربکس ایلماز Yilmaz
  • گیربکس SEW

به یاد داشته باشید که برای خرید محصولات صنعتی حتمن از محصولات اورجینال استفاده کنید. ما به عنوان واردکننده و نمایندگی بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی در تهران فعالیت می‌کنیم و اصل و اورجینال بودن همه محصولات را تضمین می‌نماییم. در صورتی که نیاز به مشاوره یا اخذ قیمت دارید با مشاوران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید