واردات الکتروموتور زیمنس

واردات الکتروموتور زیمنس

واردات الکتروموتور زیمنس

الکتروموتورهای زیمنس یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است. از جمله ویژگی‌های این الکتروموتور می‌توان از کارایی و مقاومت بالا و همچنین صدای کم آن نام برد. عمر مفید این دستگاه به دلیل استفاده از بهترین آلیاژها زیاد است. همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا سرعت و قدرت خروجی را بخوبی کنترل می‌کند.

در حال حاضر واردات الکتروموتور زیمنس بدلیل وجود تحریمها کمی پیچیده است. همچنین نمایندگی خاصی در ایران ندارد. اما ما در مجموعه الکترو اتکال همه محصولات شرکت SIEMENS را بصورت اورجینال تامین می‌کنیم. انتخاب این برند از الکتروموتور نشانه هوشمندی شما در تامین کالای با کیفیت است. چرا که بالا بودن عمر مفید ماشین‌آلات، آینده کسب و کارتان را تضمین می‌کند. برای خرید محصولات این شرکت پیشنهاد ما این است که ابتدا با مشاوران فنی ما در الکترو اتکال ارتباط برقرار کنید.

Siemens Logo

موتور زیمنس

مشاهده الکتروموتورهای زمینس (کلیک کنید.)

در صورتی که مدل مورد نظر خود را پیدا نکردید حتمن با ما در تماس باشید.

سایر الکتروموتورها

یکی از مواردی که برای خرید بسیار تاثیر گذار است، کیفیت و قیمت است. مسلما قیمت الکتروموتورهای زیمنس نسبت به الکتروموتورهای ایرانی و چینی بالاتر است. اما مزیتی که الکتروموتورهای ایرانی و چینی نسبت به برند زیمنس دارند این است که دارای قیمت پایین‌تر و خدمات پس از فروش هستند. برندهای ایرانی مثل موتوژن و الکتروژن و همینطور برند چینی استریم برندهایی هستند که علاوه بر زیمنس، در مجموعه الکترو اتکال عرضه می‌شوند.

در نتیجه اگر شما از آن دسته از کسب و کارهایی هستید که قیمت و خدمات پس از فروش برایتان اهمیت دارد بهتر است الکتروموتورهای ایرانی و چینی را انتخاب کنید. چرا که به دلیل ایرانی بودن الکتروموتور و یا وجود نمایندگی چینی در ایران، قطعات این محصولات هم براحتی در دسترس می‌باشد. پس برای تعمیرات این ماشین‌آلات هم دردسرهای کمتری خواهید داشت.

واردات الکتروموتور زیمنس

مشاوره و خرید از الکترو اتکال

با توجه به توضیحات بالا اگر باز هم نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید حتمن با مشاوران ما در واحد فروش در تماس باشید. همانطور که مشاهده نمودید، انواع مختلفی از الکتروموتورهای ایرانی و خارجی در بازار موجود است. برای خرید این الکتروموتورها علاوه بر قیمت باید به اورجینال بودن محصولات هم توجه داشته باشید. اعتبار بیش از 25 ساله ما در بازار ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و همینطور ریاست اتحادیه از سال 1387 تاکنون، ضمانت کیفیت و اصل بودن محصولات ماست. برای ما در الکترو اتکال، فروش پایان معامله نیست، شروع یک تجارت ماندگار و همیشگی است.

لینکهای مفید

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید