قیمت الکتروموتور سه فاز

قیمت الکتروموتور سه فاز

الکتروموتور سه فاز

شاید به دنبال قیمت الکتروموتور سه فاز و خرید آن باشید. اما بهتر است در ابتدا اطلاعاتی در این زمینه هم داشته باشید تا بهترین خرید ممکن را تجربه کنید. الکتروموتورها به سه دسته موتورهای خاص، جریان مستقیم (DC)، موتورهای با جریان برق AC تقسیم می‌شوند. موتورهای AC به دو دسته موتورهای همزمان (synchronous) و القایی (induction) تفکیک شده‌اند. الکتروموتورهای تک و سه فاز در زیر مجموعه موتورهای القایی AC قرار دارند که از محبوبیت بیشتری نیز برخوردارند. قیمت الکتروموتور بسته به نوع و کارایی آن متفاوت خواهد بود.

الکتروموتور

 

تفاوت الکتروموتورهای 3 فاز و تک فاز

اما تفاوت الکتروموتورهای 3 فاز و تک فاز در قدرت و در نتیجه موارد استفاده آنهاست. از الکتروموتورهای 3 فاز بیشتر در صنعت استفاده می‌کنند. اما از الکتروموتورهای تک فاز بیشتر در خانه و ادارات استفاده می‌شود. همینطور الکتروموتورهای سه فاز راحتتر هم راه اندازی می‌شوند. در صورتی که دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد الکتروموتورها کسب کنید مقاله جامع و کامل “الکتروموتور چیست؟ انواع و کاربرد الکتروموتور” را مطالعه کنید.

الکتروموتور

قیمت الکتروموتور سه فاز

همانطور که از توضیحات بالا هم مشخص است الکتروموتورها انواع مختلفی دارند. به همین دلیل برای اینکه قیمت و کارایی تناسب داشته باشد، با توجه به کارایی الکتروموتور، قیمت آن نیز متغیر است. ما در مجموعه الکترو اتکال، انواع مختلفی از الکتروموتورها را عرضه می‌کنیم تا همه نیازهای بازار را پوشش دهیم. انواع الکتروموتورها را در ادامه می‌بینید :

برندهایی مانند الکتروژن، موتوژن، زیمنس، abb، استریم، ارسم گوانگلو، وگ از جمله محصولاتی هستند که در این سایت به فروش می‌رسند. برای مشاهده الکتروموتورها در سایت روی لینکهای بالا کلیک کنید.

استعلام قیمت و خرید

استعلام قیمت آنلاین و خرید

اما در مورد قیمت الکتروموتور سه فاز باید عرض کنم که به دلیل نوسانات قیمت دلار در ایران امکان قیمت دهی ثابت در این پست نیست. ما در منوهای فروشگاهی که در بالا هم لینک آنها را قرار دادیم، محصولات را با قیمت به شما نمایش می‌دهیم. جالب است بدانید که اغلب محصولات ما را می‌توانید بصورت آنلاین هم خرید کنید.

استعلام قیمت تلفنی و خرید

در صورتی که نیاز به راهنمایی و یا مشاوره قبل از خرید داشتید می‌توانید به راه‌های ارتباطی ما در سایت سر بزنید. همکاران ما در واحد فروش تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد تا بتوانید بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

توضیح اینکه شما می توانید بصورت حضوری به فروشگاه و دفتر ما در تهران، سعدی جنوبی مراجعه فرمایید. با کلیک کردن روی لینک آدرس ما روی نقشه، براحتی ما را پیدا خواهید کرد!

قبول سفارشات خاص

شاید شما هم از آن دسته از افراد باشید که به دنبال نیازهایی خاص برای خرید کالاهای صنعتی هستید. برای این منظور علاوه بر مشاوره تلفنی، قادر خواهید بود از طریق منوی سفارش‌های خاص موارد مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید