مرکز خرید و فروش الکتروموتور

مرکز خرید و فروش الکتروموتور

از کجا الکتروموتور و سایر محصولات صنعتی بخریم؟!

مثل همه صنایع، مرکز خرید و فروش کالاهای صنعتی هم در تهران است. پایتخت ایران میزبان بیشتر صنایع در ایران است که منبع فروش آنها محسوب می‌شود. اما در تهران بازارهای متعددی وجود دارند که هر کدام در بخشهایی از این کلان شهر واقع شده‌اند. بطور مثال بازار پوشاک در بازار بزرگ تهران واقع شده و بازار کیف و کفش در باغ سپه سالار تهران است. اما مرکز خرید و فروش الکتروموتور و سایر محصولات صنعتی در خیابان سعدی جنوبی می‌باشد. این خیابان مملو از فروشندگان محصولات صنعتی است.

مرکز خرید و فروش الکتروموتور

برای مشاهده محصولات و لیست قیمت کلیک کنید.

خرید الکتروموتور از الکترو اتکال

بازرگانى الکترو اتکال با مديريت “دكتر على توسطى” (رئیس اتحاديه ماشين آلات صنعتى ، كشاورزى و ساختمانى تهران و كشور از سال ١٣٨٧ تاكنون) در تهران، خیابان سعدی جنوبی واقع شده است. ما در مجموعه الکترو اتکال طیف وسیعی از محصولات را به فروش می‌رسانیم. این محصولات در دسته‌های مختلف از جمله دسته‌های زیر قرار دارند :

با ورود به این دسته‌ها می‌توانید محصولات مختلف ما را مشاهده کنید. امکان خرید آنلاین هم برای شما مهیا است. از این طریق محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت بصورت آنلاین خریداری کنید. در صورت نیاز به راهنمایی یا مشاوره قبل از خرید از طریق منوی تماس با ما با متخصصین ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

اورجینال بخرید…

ما وارد کننده اصلی محصولات صنعتی از کشورهای مختلف هستیم. همچنین در ایران نمایندگی برندهای معروف ایرانی را بر عهده داریم. در نتیجه اصل و اورجینال بودن محصولات را تضمین می‌کنیم. همچنین علاوه بر ارائه کالاهای اصیل و درجه 1 با خدمات واقعی پس از فروش و مشاوره‌های فنی هم در خدمت شما عزیزان هستیم. چرا که معتقدیم فروش را به معناى پايان كار نیست و شروعی بر ایجاد ارتباطات موثر برای آینده‌ای بهتر است.

تعمیرات الکتروموتور

خرید حضوری از مرکز خرید و فروش الکتروموتور

در صورتی که قصد خرید حضوری دارید، جهت اطلاع شما، مجموعه الکترو اتکال دارای 2 شعبه در سعدی جنوبی است. ما در مرکز تجاری و اداری سعدی جنوبی دو شعبه بعنوان دفتر (طبلقه اول) و فروشگاه (طبقه همکف) داریم. براحتی می‌توانید با حضور در محل فروشگاه از نزدیک محصولات را مشاهده و خرید نمایید. آدرس دقیق و مکان ما روی نقشه را از منوی تماس با ما مشاهده فرمایید.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید