قیمت الکتروموتور موتوژن سه فاز

قیمت الکتروموتور موتوژن سه فاز

الکتروموتورهای موتوژن

شرکت موتوژن انواع مختلفی از الکتروموتورهای سه فاز و تک فاز را تولید می‌کند. این شرکت با سابقۀ ایرانی، محصولات خود را با قیمت‌های مقرون بصرفه به بازار عرضه می‌کند. قیمت الکتروموتور موتوژن سه فاز و تک فاز با توجه به مشخصات هر یک متفاوت است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

اما برای اینکه بیشتر در مورد این شرکت بدانید، اطلاعاتی در این زمینه به شما ارائه خواهیم داد. شرکت موتوژن با 35 سال سابقه در زمینه تولید محصولات صنعتی یکی از شرکت‌های ایرانی موفق در ایران است. تولیدات آنها شامل الکتروموتورهای سه‌فاز، تک‌فاز، ضد انفجار، الکتروپمپ، موتور مشعل و موتور کولر می‌باشد. کیفیت بالا و عملکرد بهینه، این محصولات را جزو محصولات پر فروش این شرکت قرار داده است.

موتوژن تبریز که اولین شرکت تولید کننده الکتروموتورهای ضد انفجار در ایران است، توانسته استاندارهای جهانی مختلفی را نیز کسب کند. از جمله  CE و ISO9001 و گواهینامه‌های EU ، ATEX و QAN که باعث شده محصولاتش به کشورهای همسایه هم صادرات گردد. در نتیجه خرید انواع الکتروموتورهای این شرکت برای شما کاملا مطمئن است.

انواع الکتروموتورهای سه فاز موتوژن

پوسته چدنی

الکتروموتورهای سه فاز موتوژن در دو مدل پوسته چدنی و پوسته آلومینیومی تولید می‌شوند. الکتروموتورهای با پوسته چدنی، دارای توان حرارتی بالاتر هستند و در شرایط سخت بخوبی کار می‌کنند. خاصیت عایق بودن چدن و همینطور مقاوم بودن آن در برابر سایش، پوسیدگی و زن زدگی این قدرت را به الکتروموتور می‌دهد که در شرایط آب و هوایی سخت بخوبی کار کند. بطور مثال این نوع پوسته الکتروموتور برای دماهای بسیار پایین عملکرد خوبی دارد که موجب کاهش صدمه به موتور می‌شود.

البته می‌توان محدودیت‌هایی هم برای این نوع پوسته قائل شد. مثلا به دلیل عایق بودن این پوسته، برای منطقه گرم چندان مناسب نیست. چرا که انتقال حرارت مناسبی ندارد. شکنندگی چدن هم می‌تواند به آن در فشارهای کاری بالا صدمه بزند.

اما یکی ویژگی دو لبه که هم می‌توان آن را خوب و هم بد توصیف کرد، وزن زیاد این نوع از الکتورموتورهاست. وزن زیاد، عاملی است برای اینکه الکتروموتور با لرزش کمتری کار کند.

پوسته آلومینیومی

این نوع از الکتروموتور دارای وزن کمتری است و در نتیجه برای جابجایی، مشکل خاصی وجود ندارد. در واقع الکتروموتور پوسته آلومینیومی سبک وزن است. از طرفی قدرت انتقال دمایی بیشتری دارد و در نتیجه به سریعتر سرد شدن الکتروموتور کمک می‌کند. همچنین در هنگام کار سر و صدای کمتری ایجاد می‌کند. از محدودیت‌های این موتور می‌توان به آسیب دیدگی در زمان فشار و ضربه و قیمت بالای آن اشاره کرد. در واقع الکتروموتورهای پوسته آلومینیومی قیمت بالاتری نسبت به پوسته چدنی دارند. در بازار فعلی ایران، بهترین الکتروموتورهای پوسته آلومینیوم موجود، متعلق به 2 شرکت موتوژن و ارسم هستند.

الکترو اتکال مرکز فروش محصولات صنعتی

خرید از الکترو اتکال و قیمت الکتروموتور موتوژن سه فاز

در ادامه دو مدل از الکتروموتورهای موتوژن موجود در سایت الکترو اتکال را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. از این طریق می‌توانید محصول مورد نظر را با توجه به ویژگی‌های درخواستی، انتخاب و بصورت آنلاین خرید کنید. قیمت الکتروموتور موتوژن سه فاز در هر دو مدل با توجه به انتخاب ویژگی‌های قدرت و… متغیر است. با توجه به جنس، قدرت و توضیحاتی که در بالا دادیم، می‌توانید انتخابی درست را داشته باشید. مسلما یک خرید خوب مانند یک سرمایه‌گذاری می‌تواند به کسب و کار شما در ادامه مسیر کمک زیادی کند.

برای خرید از الکترو اتکال علاوه بر خرید آنلاین می‌توانید بصورت حضوری به آدرس ما در خیابان سعدی جنوبی تهران مراجعه کنید. همچنین در صورتی که قصد مشاوره قبل از خرید و یا خرید تلفنی را دارید با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید. پس از خرید محصول، همکاران ما در واحد ارسال، سفارش شما را آماده و به آدرس شما ارسال خواهند کرد.

الکتروموتور موتوژن پوسته الومینیوم سه فاز از زیر نیم اسب تا ۲۵ اسب

الکتروموتور موتوژن پوسته چدن سه فاز از۳ اسب تا ۵۴۴ اسب

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید