قیمت بهترین پمپ آب خانگی

قیمت بهترین پمپ آب خانگی

قیمت بهترین پمپ آب خانگی

در این پست می‌خواهیم بررسی کنیم، تا ببینیم برای پمپ آب خانگی چه محصولی با چه قیمتی خرید کنیم؟ قیمت بهترین پمپ آب خانگی چقدر است؟ چرا اصلا باید یک پمپ آب برای خانه و آپارتمان‌مان داشته باشیم؟ در کنار این پمپ‌ها نیاز به چه تجهیزات دیگری داریم؟

همین حالا در مورد قیمت به شما باید عرض کنم که در ادامه با بررسی‌هایی که انجام می‌دهیم، می‌توانید لینک محصولات و قیمت آنها را نیز مشاهده کنید. پس با ما همراه باشید تا پمپ‌های آب خانگی را بررسی کنیم.

بهترین پمپ‌ها کدامند؟

پمپ اروپایی

وقتی به دنبال بهترین پمپ آب خانگی هستید، اولین قدم شناخت برندهای مختلف است. در ایران برندهای مختلف داخلی و خارجی پمپ موجود هستند که ما در الکترو اتکال این پمپ‌ها را نیز عرضه می‌کنیم. از برندهای خارجی، برند پنتاکس ایتالیا یکی از بهترین برندها در دنیاست. در واقع می‌توان گفت پمپ پنتاکس بی رقیب در دنیا یکه تازی می‌کند و در صورتی که قصد خرید بهترین مدل را دارید، بهتر است این پمپ را انتخاب کنید.

پمپ چینی

اما در دنیا برندهای دیگری نیز وجود دارند، از جمله برندهای چینی. در برندهای چینی دو نام بخوبی جایگاه خود را در بازار پیدا کرده‌اند. پمپ لئو و پمپ استریم، دو برند بسیار معروف چینی در بازار ایران هستند. از لحاظ کیفیت، پمپ لئو، پمپ درجه یک چینی محسوب می‌شود و در جایگاه بعدی پمپ استریم قرار دارد. از ویژگی‌های پمپ‌های چینی می‌توان به کیفیت بالا در کنار قیمت بصرفه و رقابتی اشاره کرد. همچنین بدلیل موجود بودن قطعات آنها، تعمیرات و نگهداری این محصولات هم با مشکل مواجه نمی‌شود.

پمپ ایرانی

اما پمپ‌های ایرانی هم در بازار جزو پمپ‌های خوشنام هستند. پمپ دیزل ساز که یکی از شرکت‌های معتبر در تولید محصولات با کیفیت ایرانی است، پمپ‌های خود را با الهام از شرکت پنتاکس می‌سازد. همینطور برخی از محصولات‌شان مونتاژ پنتاکس ایتالیا است. به این معنی که قطعات پمپ را از ایتالیا وارد کرده و در ایران مونتاژ و روانه بازار می‌کنند. از دیگر شرکت‌های تولید کننده پمپ در ایران از پمپ الکتروژن می‌توان نام برد. این شرکت هم انواع پمپ‌های خانگی و کفکش و حتی پمپ کولر آبی را نیز تولید می‌کند.

شبکه آبرسانی خانگی

بهترین پمپ‌ها با توجه به نیاز ساختمان و تعداد طبقات

سوالی که اغلب مردم هنگام خرید مطرح می‌کنند این است که قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه ، دو طبقه و سایر تعداد طبقات چقدر است. در واقع سوال درستی است که از طرف خریدران مطرح می‌شود. چرا که بعد از شناخت مدل و برند پمپ، باید نیازسنجی کنیم و ببینیم کدام پمپ با چه قدرتی برای ساختمان ما مورد نیاز است.

همانطور که در ابتدا هم عرض کردیم بهترین پمپ آب خانگی از لحاظ کیفیت، پمپ پنتاکس ایتالیایی است. این پمپ که در مقیاس جهانی جزو پمپ‌های با کیفیت و کارا است را می‌توانید با خیال راحت خرید کنید. در زیر تصویری از جدولی را برای شما به نمایش می‌گذاریم که بر اساس توان پمپ‌های این برند طراحی شده است.

برآورد قدرت و مدل پمپ مورد نیاز هر ساختمان (بر اساس مدلهای پمپ پنتاکس)

در صورتی که بصورت کلی نیاز دارید بدانید هر ساختمان چه نوع پمپی را استفاده کند، فارغ از برند پمپ، این جدول می‌تواند به شما کمک کند.

برآورد قدرت و مدل پمپ مورد نیاز هر ساختمان (بطور کلی)

بهترین پمپ بی صدا

اگر به دنبال بهترین پمپ بدون صدا هستید، پیشنهاد ما پمپ آب بی صدای رادپمپ است. جنس این سری از پمپ‌ها از استیل ضد زنگ است و جنس پروانه در سری S از نوع استیل و در سری P از نوع نوریل است.

چرا باید پمپ بخریم؟

اما یکی از سوالاتی که شاید به ذهن هر کسی برسد این است که چرا باید پمپ آب خانگی بخریم؟ امروزه با رشد جمعیت در شهرها و همینطور افزایش آپارتمان نشینی، فشار آب در خانه‌ها کاهش یافته است. بطور مثال در اغلب شهرهای کوچک که تابحال آپارتمان نشینی باب نبوده، حالا با رشد جمعیت این شیوه زندگی هم گسترش یافته است. در نتیجه زیرساخت قدیمی شبکه آبرسانی، نیاز همه واحدها و منازل را تامین نمی‌کند. از طرفی تغییر زیرساختهای لوله‌کشی شهری هم چندان ساده نیست. به همین دلیل با افزایش تقاضا، افت فشار حاصل می‌شود.

این باعث می‌شود که منازل و آپارتمان‌ها نیاز به استفاده از پمپ آب داشته باشند. اغلب مردم در کنار پمپ از مخازن هم استفاده می‌کنند تا در ساعت‌های شب آب در مخازن ذخیره شود و در مواقع پر مصرف، از این آب استفاده شود. در نتیجه از این راه حل می‌توان برای غلبه بر افت فشار استفاده کرد.

ما در اغلب شهرها و استانها نیازمند تامین فشار آب با استفاده از پمپ‌ها هستیم. بخصوص در این دوره که خشکسالی و کمبود آب در اغلب شهرها گزارش شده است.

پمپ جتی و بشقابی و کاربرد هر کدام

شاید اطلاعات مختلفی در مورد هر یک از پمپ‌های بشقابی و جتی شنیده باشید. اما از لحاظ کاربرد، اصلی‌ترین تفاوت آنها در میزان آبدهی و فشار آب است. در مکان‌هایی که به فشار آب بیشتر نیازمندیم، بهتر است از پمپ جتی استفاده کنیم و در ساختمان‌هایی که به دبی آب بیشتر نیازمندیم، پمپ بشقابی کارگشاست. البته این نوع پمپ‌ها تفاوت‌های دیگری هم دارند. به همین دلیل در هنگام خرید باید حتمن اطلاعات ساختمان و میزان مصرف خانوارها در ساختمان را به کارشناس مربوطه اطلاع دهید تا انتخاب درستی برای نیازهای شما انجام شود.

همچنین در نظر داشته باشید که اگر پمپ مناسب برای ساختمان انتخاب نکنید، کمبود فشار آب می‌تواند برای همه اهالی ساختمان دردسر ساز باشد. همینطور اگر در مجتمع‌های تجاری حضور دارید نیز این مورد بر عملکرد آن ساختمان بصورت مستقیم تاثیرگذار است. پس هنگام خرید حتمن مشاوره‌های لازم را اخذ و سپس خرید خود را نهایی کنید.

logo 1

خرید از الکترو اتکال

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره شد، قیمت بهترین پمپ به عوامل مختلفی از جمله برند انتخابی و همینطور نیازهای شما وابسته است. بهترین پمپ موجود در بازار بدون شک پمپ پنتاکس است. ما با بیش از 2 دهه سابقه در فروش محصولات صنعتی، همه انواع پمپ را در الکترو اتکال به فروش می‌رسانیم. فقط کافی است محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید حضوری می‌توانید به آدرس ما در خیابان سعدی جنوبی تهران، مرکز فروش انواع پمپ و ماشین‌آلات صنعتی مراجعه کنید. در این خیابان یک دفتر و یک فروشگاه برای محصولاتمان داریم که براحتی می‌توانید محصولات را از نزدیک مشاهده و سپس خرید کنید.

برای مشاوره تلفنی و یا خرید تلفنی می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید. محصولات مورد نظر خود را به هر روشی که خریداری کنید، بسته بندی و آماده ارسال شده و در اسرع وقت به آدرس شما ارسال خواهد شد.

برای مشاهده همه برندهای پمپ در سایت می‌توانید به منوی پمپ در فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمایید.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید