قیمت الکتروموتور تک فاز

قیمت الکتروموتور تک فاز

الکتروموتور تک فاز چیست؟

قیمت الکتروموتور تک فاز به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما قبل از اینکه در مورد قیمت این محصول صحبت کنیم باید با ویژگی‌ها و مشخصات الکتروموتور تک فاز آشنا شویم. اغلب الکتروموتورهای موجود در بازار از نوع الکتروموتورهای القایی هستند. در الکتروموتور تک فاز یا همان دینام تک فاز، روتور با سرعتی کمتر از چرخش میدان مغناطیسی استاتور می‌چرخد. در نتیجه در الکتروموتورهای تک فاز از یک یا دو خازن برای استارتر و همچنین تامین سرعت و گشتاور مورد نیاز استفاده می‌کنند.

کاربردهای الکتروموتورهای تک فاز

این الکتروموتورها در صنایع مختلفی استفاده دارند. نمی‌توان این الکتروموتورها را محدود به صنعت خاصی دانست، اما اغلب در کاربری‌های خانگی و صنعتی سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده در پمپ آب، سیستم‌های تهویه، بالابر‌ها، کمپرسور‌ها، ماشین‌های تراش و خراطی نیمه صنعتی، پمپ وکیوم و…. از جمله کاربردهای این نوع از موتورهاست.

مسلما این الکتروموتورها تفاوتهایی با الکتروموتورهای سه فاز چه در قیمت و چه در کاربردهای آن دارند. در صورتی که تمایل دارید در مورد قیمت الکتروموتور سه فاز و یا کاربردهای آن بیشتر بدانید، روی لینک آن کلیک کنید.

الکتروموتور ایتالیایی چیما B3 پایه دار

لینک خرید الکتروموتور تک فاز ایتالیایی چیما

خرید و قیمت الکتروموتور تک فاز

برای اینکه یک الکتروموتور تک فاز را خریداری کنید باید به نکات مختلف آن دقت کنید. از جمله قدرت، سرعت، فرکانس و ولتاژ و سایر مشخصاتی که در کاتالوگ الکتروموتورها موجود است. سپس با توجه به نوع کاربردی که شما به آن نیاز دارید، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم، الکتروموتورهای تک فاز کاربردهای متنوعی دارند که طیف وسیعی از قدرت و توان را می‌طلبد. معمولا الکتروموتورهای تک فاز کوچک هستند و گشتاور محدودی دارند و بصورت معمول تا 3 اسب بخار را پشتیبانی می‌کنند. البته الکتروموتورهای تک فاز با قدرت بالاتری، حتی تا 10 اسب هم وجود دارند، اما در کابردهای خاص استفاده می‌شوند.

همچنین قیمت این محصولات بر پایه موارد مختلف تنوع زیادی دارد. بطور مثال برند تولید کننده این محصولات، ایرانی یا خارجی بودن، توان، سرعت خروجی، جنس بدنه، نوع تکفاز ( تک خازن (خازن دائم یا رله‌ای)  و 2 خازن (کلاچ دار)) و… در قیمت نهایی این الکتروموتور تک فاز مؤثر است.

از جمله برندهای ایرانی و خارجی موجود در الکترو اتکال می‌توان از موارد زیر نام برد :

الکتروموتور خارجی

الکتروموتورهای با کیفیت بالای اروپایی و آمریکایی را در این منو می‌توانید مشاهده کنید.

الکتروموتور ایرانی

امروزه بسیاری از محصولات صنعتی در ایران با کیفیت جهانی و صادراتی تولید و عرضه می‌شوند که می‌توانید برای خرید از آنها اقدام کنید. تعدادی از این برندها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

۳۴,۸۴۸,۰۰۰ تومان
ناموجود
۶۷۷,۰۰۰ تومان۳,۱۷۹,۰۰۰ تومان
۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

الکتروموتور چینی

چین در 2 دهه اخیر از لحاظ صنعتی بخوبی توانسته جایگاه خود را در تلوید محصولات صنعتی پیدا کند. بخصوص در زمینه تولید الکتروموتورها که چندین برند معروف در سطح جهانی در حال فعالیت هستند. تعدادی از بهترین برندهای چینی را در این منو می‌توانید مشاهده کنید.

الکتروموتور ان جی ام NJM

الکتروموتورNJM چینی 75KW سه فاز 3000 دور

۴,۷۴۰,۰۰۰ تومان
۳۷,۷۹۵,۰۰۰ تومان

انواع الکتروموتور تک فاز

الکتروموتورها بر اساس نحوه تولید میدان مغناطیسی دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. در ادامه انواع این الکتروموتورها را بصورت تیتروار ذکر می‌کنیم.

  • الکترو موتور تک فاز اسپلیت
  • الکترو موتور تک فاز تک استارت خازنی
  • الکترو موتور تک فاز دو خازنه کار با خازن و استارت با خازن
  • الکترو موتور تک فاز خازن شکسته (PCS)
  • الکترو موتور تک فاز القایی قطب سایه دار

خرید از الکترو اتکال

برای خرید از الکترو اتکال کافی است وارد صفحه برندهای مختلف الکترو اتکال که در بالا لینکدهی شده است، شوید. سپس محصول مورد نظر خود را مشاهده و خرید کنید. یا از طریق جستجو کلمه الکتروموتور تک فاز در سایت محصول مورد نظر را پیدا کنید. در صورتی که قبل از خرید نیاز به مشاوره داشتید با همکاران ما در تماس باشید. اگر قصد دارید خرید حضوری داشته باشید، می‌توانید فروشگاه ما را از روی نقشه گوگل مسیریابی کنید.

الکترو اتکال با بیش از 2 دهه سابقه در عرضه و فروش محصولات صنعتی و بخصوص الکتروموتورهای ایرانی و خارجی در خدمت شماست. شما براحتی می‌توانید بهترین خرید را از ما تجربه کنید. همکاران ما در واحد پشتیبانی و فنی از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهند بود.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید