پمپ استریم کفکش

پمپ استریم کفکش

پمپ استریم کفکش

پمپ استریم کفکش یکی از پمپ‌های مقرون به صرفه و با کیفیت بازار است که طرفداران زیادی دارد. این پمپ با کارایی مناسب و قیمت عالی گوی رقابت را از سایر رقبا ربوده است. این کفکش برای آب و سیالات فیزیکی و شیمیایی مشابه به آب کاربرد دارد. حداکثر دمای مایع باید 40 درجه باشد. همچنین این پمپ کفکش باید بصورت عمودی استفاده گردد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع پمپ وزن کم، راندمان بالا و صدای کم هنگام کار است. این ویژگی‌ها در کنار قیمت و کیفیت محصول از مزیت‌های رقابتی مهم پمپ استریم به حساب می‌آید.

استریم چین

الکتروموتور صنعتی

پمپ لجن کش استریم (Stream) سری SWQ

۳,۷۹۵,۰۰۰ تومان۷۳,۳۱۲,۵۰۰ تومان
۱,۹۰۹,۰۰۰ تومان۳,۹۵۶,۰۰۰ تومان
در انبار موجود نمی باشد

کاربردها پمپ کفکش

کفکش‌ها پمپ‌های مستغرق در آب و سانتریفیوژی هستند و در دو نوع 3 فاز و تک‌فاز تولید می‌شوند. پمپ کفکش اساسا کاربردهای بسیار زیادی در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی دارد. این پمپ برای پمپاژ آب از چاه‌های کم عمق و یا مخازن و استخرها برای کاربردهای کشاورزی، باغبانی و خانگی و صنعتی استفاده دارد.

logo 1

انواع پمپ کفکش

کفکش‌ها انواع مختلف در دسته‌بندی‌های متنوع دارند. همانطور که بالاتر هم گفتیم می‌توان این نوع پمپ‌ها را در دو دسته سه‌فاز و تک‌فاز قرار داد. اما از منظر دیگر، از نظر نوع کاربرد و استفاده دسته‌ها متفاوتی را شامل می‌شوند.

  • کفکش ساده: این نوع کفکش‌ها فلوتر یا قطع کن ندارند و با دست خاموش و روشن می‌شوند. در نتیجه احتمال خشک کار کردن را دارند. اما فلوترها بر اساس میزان آب، جریان را قطع و یا وصل می‌کنند.
  • کفکش فلوتردار : کفکش فلوتر دار، نسبت به نوع ساده کارایی و عمر مفید بیشتری هم دارند.
  • کفکش آب از بغل: در این مدل کفکش، خروجی آب در کنار بدنه قرار دارد و در نتیجه کفکش ابعاد بیشتری خواهد داشت.
  • کفکش آب از رو: خروجی آب این نوع کفکش در بالاست و هم ابعاد آن کوچکتر است و هم خنک‌کاری بهتری دارد. نقش ابعاد یک کفکش زمانی آشکار می‌شود که نیاز به کار در فضاهای کوچکتر محسوس باشد. چرا که هر کفکشی باید نسبت به اطراف خود فضایی خالی برای کار داشته باشد.
  • کفکش بادی (پنوماتیک): از این پمپ‌ها در محیط‌هایی با خطر زیاد جهت خارج کردن سیال از منهول، چاه‌ها و غیره استفاده می‌شود.
  • کفکش برقی ضد انفجار (EX) اروپایی: این نوع کفکشهای چدنی جهت انتقال مایعات و سیالات قابل اشتعال و انفجار و مشتقات نفتی استفاده می‌شود.

همینطور کفکش‌ها از نظر قرارگیری خازن در دو نوع زیر تولید می‌شوند :

  • کفکش خازن داخل
  • کفکش خازن بیرون (تکفاز)

لازم به توضیح است که خازن‌هایی که در کفکش‌های تک‌فاز استفاده می‌شوند اصطلاحا استارتر هستند. یعنی در هنگام شروع کار پمپ، نیازمند این خازن برای استارت هستند. در صورتی که این خازن به هر دلیلی بخوبی کار نکند و یا خراب شود، احتمال نیم سوز شدن و یا سوختن کامل پمپ وجود دارد. این خازن از خازن‌های دائم کار که در ادامه توضیح خواهیم داد بزرگتر هستند. همانطور که می‌دانید کفکش‌های تک‌فاز بیشتر در مصارف خانگی و یا مصارف کشاورزی سبک مورد استفاده قرار می‌کیرند.

اما خازن‌های دائم کار، پس از شروع به کار کفکش وارد عملیات می‌شوند. این خازن‌ها وظیفه روشن ماندن دستگاه را بر عهده دارند و بصورت دائم کار می‌کنند. اندازه و ابعاد کوچکتر و همینطور ظرفیت کمتری نسبت به خازن‌های استارتر دارند. این نوع خازن‌ها بیشتر در پمپ‌های صنعتی مورد استفاده دارند.

پمپ کفکش استریم در الکترو اتکال

لینک خرید این محصول در الکترو اتکال

شرکت پمپ استریم Stream

و اما در مورد شرکت پمپ استریم که یکی از تولیدکننده‌های بزرگ پمپ کفکش است هم باید صحبت کنیم. شرکت چینی استریم تولید کننده انواع مختلف الکتروپمپ و پمپ‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی است. این شرکت در سال 1999 تأسیس شد و در این مدت محصولات خود را بصورت بین‌المللی به سراسر دنیا صادر کرد. حالا اما این شرکت یک برند شناخته شده در صنعت است که شاخصه اصلی محصولات چینی یعنی قیمت رقابتی در کنار کیفیت مناسب را دارا می‌باشد. همچنین در برندهای چینی بازار جزو بهترینها و شناخته شده‌ترین محصولات است.

نمایندگی پمپ استریم در تهران

الکترو اتکال بعنوان نمایندگی پمپ استریم در تهران، محصولات این شرکت از جمله پمپ کفکش استریم را به بازار عرضه می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید با خیال راحت پمپ استریم کفکش و سایر محصولات مورد نظر را خریداری و استفاده نمایید. کافی است محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و خرید خود را نهایی کنید. به همین راحتی بصورت آنلاین خرید کنید تا محصول را در اسرع وقت دریافت کنید.

در صورتی که قبل از خرید نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با واحد فنی و فروش ما در تماس باشید. همچنین اگر نیاز دارید خرید خود را بصورت حضوری انجام دهید، به آدرس فروشگاه ما در خیابان سعدی جنوبی تهران مراجعه فرمایید.

به یاد داشته باشید که برای خرید محصولات اصل و اورجینال همیشه از فروشنده‌های معتبر خرید کنید. الکترو اتکال با پشتوانه بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه تأمین محصولات صنعتی در ایران، یکی از شناخته شده‌ترین فروشندگان پمپ است.

سایر برندهای پمپ موجود در فروشگاه الکترو اتکال

ما علاوه بر نمایندگی فروش پمپ‌های استریم، سایر برندهای پمپ مشهور ایرانی و خارجی را نیز عرضه و نمایندگی می‌کنیم. از جمله برندهای معروف پمپ خارجی، می‌توان از پمپ پنتاکس Pentax و پمپ لئو Leo نام برد. دو برند که محصولات آن زبانزد بازار هستند و مانند پمپ استریم از بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند. همچنین برندهای ایرانی متعددی نیز در تولید محصولات صنعتی و پمپ فعالیت دارند. پمپیران ، پمپ الکتروژن ، پمپ دیزل ساز ، پمپ نوید موتور ، آنا پمپ و رادپمپ از جمله پمپ‌های شناخته شده ایرانی است.

مطمئنا قبل از خرید باید به این نکته توجه کنید که نیاز شما چیست و چه پمپی با نیازهای شما هماهنگی دارد. با توجه به تنوعی که در برندها و انواع مختلف پمپ‌ها از لحاظ کاربرد و قدرت وجود دارد، حتمن تعداد زیادی انتخاب برای شما وجود دارد که در نهایت یکی را با توجه به بودجه خود انتخاب خواهید کرد.

لینک‌های مفید

برای استفاده بهتر از مقالات و همچنین پیدا کردن بهترین محصول با توجه به نیاز خود، حتمن لینکهای زیر را نیز بررسی کنید.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید