قیمت محصولات الکتروژن

قیمت محصولات الکتروژن

محصولات صنعتی ایرانی

ایران از گذشته یکی از کشورهای صنعتی خاورمیانه به حساب می‌آمده است. موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های انسانی و محیطی بسیار مناسبی که داشته، سبب ایجاد صنایع مختلف در ایران شده است. یکی از مواردی که هر صنعتی به آن نیاز دارد داشتن ابزار و ماشین‌آلات است. در ایران شرکتهای مختلفی در امر تولید محصولات و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت دارند. از جمله شرکت الکتروژن که در تولید محصولات مختلف و کلیدی در ایران نقش مهمی دارد.

برای اینکه قیمت محصولات الکتروژن را بدانیم بهتر است ابتدا با محصولات این شرکت آشنا شویم. البته به دلیل بومی‌سازی و تولید این محصولات در کشور مسلماً قیمت محصولات الکتروژن در مقایسه با نمونه‌های خارجی پایین‌تر و رقابتی خواهد بود. اما بهتر است ابتدا با محصولات این شرکت آشنا شویم.

قیمت محصولات الکتروژن

محصولات الکتروژن

الکتروژن در تولید دو نوع محصول کلیدی و مهم صنعتی، کشاورزی و خانگی فعالیت دارد. الکتروموتورها که یکی از ماشین‌آلات جدانشدنی صنعت و کارخانه‌جات هستند از تولیدی‌های این شرکت است. همینطور در تولید پمپ‌های آب نیز فعالیت داشته و انواع مختلفی از این پمپ‌ها را تولید می‌کنند.

الکتروموتور و پمپهای شرکت الکتروژن

الکتروموتور الکتروژن

الکتروموتورهای الکتروژن در دو مدل تک‌فاز و سه‌فاز تولید می‌شوند. کاربری‌های خانگی و صنعتی دارند و با بهره‌برداری از دانش فنی شرکتهای آلمانی و ایتالیایی تولید می‌شوند. گارانتی 18 ماهه این محصولات ضامن کیفیت الکتروموتورهای الکتروژن است. همچنین در دسترس بودن لوازم جانبی این محصولات به دلیل تولید آن در ایران یکی از مزایای خرید الکتروموتورهای الکتروژن محسوب می‌شود.

لینک مشاهده همه الکتروموتورهای الکتروژن در الکترو اتکال

سایر مزایا

یکی دیگر از مزایای جالب الکتروموتورهای الکتروژن این است که پایه جدا شدنی دارند. همانطور که می‌دانید الکتروموتورها را می‌توان به چند روش نصب کرد. یکی پایه دار و یکی فلنج دار و البته یک حالت پایه به همراه فلنج. قابلیتی که این الکتروموتورها دارند این است که می‌توان پایه پیچی آنها را جدا کرد و به جای پایه از فلنج استفاده کنیم. همین یک قابلیت باعث می‌شود بتوان موتور را در حالتهای مختلف استفاده کرد و در صورت نیاز به تغییرات، دیگر احتیاج به خرید یک الکتروموتور جدید نداریم.

الکتروموتورهای تک‌فاز و سه فاز

الکتروموتورهای الکتروژن در دورهای 1000، 1500 و 3000 تولید می‌شوند. و همانطور که قبلا هم ذکر شد در 2 نوع تک‌فاز و سه‌فاز تولید می‌شوند :

  • الکتروموتور الکتروژن تک فاز (تک خازن و دو خازن) :
    • بطور کلی الکتروموتورهای تک‌فاز الکتروژن در دو نوع تک خازن (رله‌ای) و دو خازن (کلاچ دار) به بازار عرضه می‌شود. همچنین الکتروموتورهای تک‌فاز الکتروژن به دلیل پیچیدگی بیشتر دارای قیمت بالاتری هم هستند.
  • الکتروموتور الکتروژن سه فاز (پوسته چدنی و آلومینیومی) :
    • قیمت الکتروموتورهای پوسته چدنی از پوسته آلومینیومی بیشتر است. الکتروموتورهای سه‌فاز الکتروژن کوچک دارای پوسته آلومینیوم هستند و سایزهای بزرگتر از پوسته چدنی استفاده می‌کنند. همچنین در صورتی که پوسته چدنی از درجه حفاظتی IP55 و کلاس حرارتی F بهره ببرد، از ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل موتور جلوگیری و از سیم‌پیچ‌ها در برابر حرارت محافظت می‌نماید.
    • پوسته آلومینیومی مقاومت کمتری دارد اما در برابر زنگ زدگی مقاوم‌تر از پوسته چدنی است. همچنین وزن سبکتری هم دارد.

پمپ الکتروژن

یکی دیگر از محصولات پر فروش الکتروژن، پمپ آب است. این پمپ‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

  • پمپ آب محیطی الکتروژن
  • پمپ آب گریز از مرکز الکتروژن
  • پمپ آب خود مکش و جتی الکتروژن
  • پمپ آب کولر الکتروژن
  • پمپ کفکش الکتروژن

قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصولات یکی از مزیت‌های اصلی خرید پمپ از این برند مطرح ایرانی است. جنس بدنه پمپ الکتروژن از چدن است و پروانه‌های آن در دو جنس برنج و استیل موجود هستند. از پمپ‌های الکتروژن بیشتر در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی کوچک استفاده می‌شود.

محصولات الکتروژن در خاورمیانه یکی از نامهای شناخته شده است. این شرکت با بهره گیری از نیروی متخصص و مدیران با تجربه خود توانسته برند الکتروژن را به یک برند معتبر تبدیل کند.

لینک مشاهده همه پمپ‌های الکتروژن در سایت الکترو اتکال

سایر مزایا

یکی دیگر از مزیتهایی که باید به آن اشاره کنیم، گارانتی 18 ماهه از زمان خرید و همینطور پشتیبانی محصول پس از خرید است. این شرکت یکی از شرکتهای خوب در زمینه پشتیبانی محصولات است که با این مزیتها خیال مشتری را از خرید خود راحت می‌کند. در زمینه قیمت پمپ الکتروژن هم باید گفت که این شرکت با اشراف به بازار محصولات چینی توانسته در قیمت گذاری، بخوبی رقابتی عمل کند و در کنار کیفیت، قیمت مناسبی را هم ارائه دهد.

قیمت محصولات الکتروژن

همانطور که می‌دانید قیمت تابعی از کیفیت و امکانات هر محصول است. چه قیمت الکتروموتو و چه قیمت پمپ الکتروژن را متناسب با امکاناتی که هر مدل دارد باید بررسی کرد. بطور مثال در مورد الکتروموتورها به نوع موتور، توان، سرعت، جنس پوسته و کاربرد آنها بستگی دارد. در پمپ‌ها نیز همین مورد صادق است و شما با توجه به مشخصات هر پمپ قیمت متفاوتی را پرداخت خواهید کرد.

اما همانطور که در مطالب بالا هم گفتیم، الکتروژن یک شرکت داخلی بوده و علاوه بر در دسترس بودن قطعات، پشتیبانی و گارانتی محصول هم می‌تواند ارزندگی قیمت این محصولات را دو چندان کند. در نتیجه با توجه به این مسائل انتخاب با شماست که چه برندی را خریداری کنید. شرکت الکتروژن تمامی مسائل فنی، پشتیبانی و گارانتی را بخوبی رعایت نموده و شما با خیالی آسوده می‌توانید از محصولات این شرکت خریداری کنید.

الکترو اتکال، نمایندگی محصولات الکتروژن در تهران

با توجه به کیفیت و قیمت محصولات الکتروژن، ما در مجموعه الکترو اتکال همه محصولات این برند را مهیا نموده‌ایم. هم الکتروموتور و هم پمپ آب الکتروژن را می‌توانید به راحتی از سایت ما خریداری کنید. محصولات در سایت ما بصورت آنلاین قابل سفارش هستند. در نتیجه با مشاهده محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را به سبد خرید اضافه کرده و خرید خود را نهایی کنید. محصولات خریداری شده در اسرع وقت برای شما ارسال خواهند شد. روند ثبت نام در سایت بسیار آسان و از طریق سامانه پیامکی قابل انجام است.

همچنین در صورتی که قصد خرید حضوری دارید می‌توانید به فروشگاه و دفتر ما در خیابان سعدی جنوبی تهران مراجعه کنید. با استفاده از این لینک می‌توانید آدرس ما را از روی نقشه مسیریابی کنید و یا آدرس و شماره تماس‌های ما را از منوی تماس با ما بردارید. همکاران ما در واحد فروش، فنی و پشتیبانی در خدمت‌گزاری به شما آماده هستند.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید