نمایندگی پمپ پنتاکس در تهران – 1 اسب ، 2 اسب و…

نمایندگی پمپ پنتاکس در تهران

نمایندگی پمپ پنتاکس در تهران

“الکترو اتکال” نمایندگی پمپ پنتاکس در تهران است. ما در تهران، خیابان سعدی مرکز اصلی فروش محصولات صنعتی، خانگی و کشاورزی شعبه فروش و دفتر داریم. اما در مورد پمپ‌های پنتاکس کمی بیشتر بدانیم.

پمپ آب پنتاکس تهران

پمپ پنتاکس ایتالیا

پمپ پنتاکس (Pentax) ایتالیا بهترین پمپ آب خانگی در جهان است. این شرکت از سال 1990 فعالیت خود را آغاز کرد و در ایتالیا جایگاه بزرگی در بین مصرف کنندگان دارد. این پمپ بخاطر کیفیت بالا، مصرف انرژی کم و قیمت مقرون بصرفه‌ای که دارد، مورد توجه همگان است. مشتری مداری یکی از آرمان‌های اصلی این شرکت به شمار می‌آید. همچنین پنتاکس علاوه بر پمپ خانگی، تولید کننده انواع مختلف پمپ‌های دیگر هم می‌باشد. از جمله پمپ‌های کف کش، لجن کش، شناور، سانتریفیوژ ، استخری و غیره است. اگر به دنبال بهترین کیفیت می‌گردید مسلما جواب اصلی همین پمپ پنتاکس است. 

لوگوی شرکت پنتاکس

پمپ‌های خانگی پنتاکس در توانهای متعددی از جمله نیم اسب، 1 اسب، 2 اسب و توانهای بالاتر تولید می‌شوند. این توانها بیشترین استفاده در پمپ‌های خانگی را شامل می‌شوند. در نتیجه درخواست بالایی روی این پمپ‌ها وجود دارد.

نمایندگی پمپ پنتاکس در تهران

خرید پمپ پنتاکس اصل از نمایندگی

همانطور که می‌دانید همیشه در بازار، محصولات تقلبی بخصوص چینی وجود دارد. از جمله پمپ‌های پنتاکس که تقلبی و غیر اصل آن در بازار یافت می‌شود. برای اینکه از اصالت کالا اطمینان داشته باشید بهترین راه این است که از نمایندگی خرید کنید. “الگترو اتکال” سالهاست با مدیریت “دکتر علی توسطی“، رئیس اتحاديه ماشين آلات صنعتى ، كشاورزى و ساختمانى تهران و كشور فعالیت دارد. تضمین اصالت کالا، کیفیت و خدمات پس از فروش را با خرید از الکترو اتکال (نمایندگی پمپ پنتاکس در تهران) تجربه خواهید کرد.

انواع پمپ‌های پنتاکس مناسب مصارف خانگی

در ادامه نام تعدادی از مدلهای پمپ پنتاکس که در مصارف خانگی کاربرد دارند را برای شما می‌نویسیم. اما هر کدام از این پمپ‌ها کاربردهای مختلفی دارند. به همین دلیل قبل از خرید و انتخاب پمپ، حتمن با کارشناسان ما در بخش فنی و فروش ارتباط برقرار کنید. از این طریق بهترین انتخاب را برای خود خواهید داشت و دیگر نگران خرابی و یا کم توانی پمپ خریداری شده برای آپارتمان و یا شرکت خود نخواهید بود.

  • پمپ آب خانگی Pentax مدل PM
  • پمپ آب خانگی Pentax مدل CAM
  • پمپ آب خانگی Pentax مدل CB
  • پمپ آب خانگی Pentax مدل AP
  • پمپ آب خانگی Pentax مدل CM
  • پمپ آب خانگی Pentax مدل CAB
  • پمپ آب خانگی Pentax مدل MD
  • پمپ آب خانگی Pentax مدل INOX

قیمت پمپ Pentax

به دلیل نوسانات قیمت دلار در ایران نمی‌توان قیمت دقیقی ارائه داد. اما محصولات پنتاکس قیمتی کاملا مقرون به صرفه دارند و با خیال راحت می‌توانید خرید کنید. این شرکت پمپ‌های با کیفیتی را روانه بازار می‌کند و خدمات پس از فروش خوبی را نیز ارائه می‌دهد. مسلما پمپ آب یکی از مواردی است که هیچکس دوست ندارد مرتبا گرفتار خرابی‌های آن باشد. در نتیجه خرید یک پمپ آب با کیفیت و مقرون به صرفه یک انتخاب عالی برای شماست.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید