مرکز فروش موتور پمپ در تهران

مرکز فروش موتور پمپ در تهران

مرکز فروش موتور پمپ در تهران

خیابان سعدی جنوبی اصلی‌ترین مرکز فروش موتور پمپ در تهران است. در این خیابان معروف، بورس ماشین‌آلات و قطعات صنعتی و کشاورزی قرار دارد. ابزارآلات صنعتی، موتورها، پمپ‌ها و توربین‌های صنعتی از جمله محصولاتی هستند که در این مکان به فروش می‌رسند. این خیابان از شمال به خیابان انقلاب و از جنوب به خیابان امیرکبیر محدود شده است. یکی از محصولاتی که استفاده‌های صنعتی، کشاورزی و خانگی فراوانی دارند، پمپ آب است.

الکترو اتکال – مرکز فروش موتور پمپ در تهران (لیست قیمت پمپ)

انواع پمپ

همانطور که گفته شد پمپ‌ها انواع و کاربردهای متنوعی دارند که در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. در ادامه سه نوع اصلی پمپ‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی را بطور مختصر بررسی می‌کنیم.

پمپ آب خانگی

پمپ آب در مصارف خانگی معمولا همراه با یک منبع ذخیره آب استفاده می‌شود. تقریبا اغلب ساختمانهای چند طبقه به یک پمپ آب نیاز دارند تا بتوانند فشار آب نرمال را برای همه طبقات مهیا کنند. برای خرید پمپ آب باید به نکاتی چند دقت کنید. بطور مثال تعداد طبقات و واحدها و حتی سن بنای ساختمان و لوله کشی هم در خرید پمپی که مورد نیاز است تاثیر دارد. برندهای متعددی از پمپ‌ها هم موجود است که هر کدام کیفیت و کارایی متفاوتی دارند. به همین دلیل شما قبل از خرید باید حتمن با یک کارشناس مشورت کنید تا به شما بگوید کدام پمپ مناسب نیاز شماست.

پمپ آب پنتاکس cmt160

پمپ آب کشاورزی

کشاورزی در ایران یکی از صنایع مهم محسوب می‌شود. به دلیل مشکلات آب در ایران اغلب کشاورزان به پمپ‌ها نیاز دارند. این پمپ‌ها در انواع مختلفی وجود دارند. از جمله موتور پمپ یا موتور آب که بیشتر کشاورزان از آن برای انتقال و یا پمپاژ آب استفاده می‌کنند. این پمپ‌ها همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، دارای یک قاب و پایه است تا جابجایی آن هم آسان شود. انواع مختلف دیزلی و بنزینی از موارد قابل ذکر این نوع پمپ‌هاست.

پمپ آب صنعتی

پمپ‌های صنعتی انواع بسیاری دارند که در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. این پمپ‌ها در سایزهای کوچک از صنایع پزشکی تا سایزهای بزرگ برای مصارف صنعتی و کشاورزی تولید می‌شوند. پمپ‌های صنعتی در انواع کاربردها از انتقال مایعات، مایعات به همراه جامد و فاضلاب و… استفاده دارند. همچنین از لحاظ شیوه کارکرد هم تفاوت‌های اساسی دارند. پمپ‌های لجن کش، کف کش، شناور، هیدرولیک، استخری، روغن داغ و… از انواع مختلفی هستند که در صنایع استفاده دارند.

لوازم جانبی پمپ

پمپ‌ها لوازم جانبی مختلفی دارند از جمله آنها می‌توان از ست کنترل، منبع انبساط و پروانه و شفت و… نام برد. لوازم جانبی پمپ‌ها تاثیر بسزایی بر میزان بازدهی آنها دارد. به همین دلیل در انتخاب آنها باید موارد کارشناسانه لحاظ گردد.

ست کنترل پمپ یکی از بخشهایی است که وظیفه قطع و وصل کردن جریان پمپ را بر عهده دارد. همچنین منبع انبساط نیز برای افزایش فشار آب استفاده می‌شود. این ابزار قادر است آب را در منبع با فشار خاصی ذخیره نموده و در صورت نیاز دوباره آن را به سیستم باز گرداند.

برندهای پمپ

پمپ‌ها برندهای متنوع ایرانی و خارجی دارند. از جمله پمپ‌های ایرانی می‌توان از پمپیران ، پمپ الکتروژن ، پمپ دیزل ساز و پمپ نوید موتور نام برد. همچنین برندهای خارجی پمپ که در الکترو اتکال عرضه می‌گردد شامل برندهای پنتاکس Pentax ، لئو Leo و استریم Stream می‌باشد.

خرید انواع پمپ از الکترو اتکال

الکترو اتکال بعنوان مرکز فروش موتور پمپ در تهران علاوه بر فروش پمپ‌های ایرانی و خارجی محصولات صنعتی دیگری را هم عرضه می‌کند. ما در مجموعه الکترو اتکال انواع الکتروموتور، گیربکس، اینورتر و ویبراتور و همچنین لوازم جانبی صنعتی را به فروش می‌رسانیم.

جهت انجام بهترین خرید می‌توانید با مشاوران فنی ما در تماس باشید تا راهنمایی لازم را جهت انطباق نیاز و خریدتان اخذ کنید. همکاران ما در واحد فنی و فروش با راهنمایی‌های لازم شما را به سمت خریدی مطلوب هدایت خواهند کرد. برای ارتباط با همکاران واحد فروش و یا خرید حضوری به منوی تماس با ما مراجعه فرمایید.

لینکهای مفید

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید