خرید اینترنتی پمپ کفکش لئو

خرید اینترنتی پمپ کفکش لئو

الکترو اتکال، فروشگاه آنلاین پمپ و سایر محصولات

الکترو اتکال فروشنده محصولات صنعتی، کشاورزی و خانگی از جمله انواع پمپ‌ها از برندهای ایرانی و خارجی است. از جمله برندهای مطرح مانند پمپ پنتاکس، پمپ لئو، پمپ دیزل ساز و پمپ استریم است. برای خرید اینترنتی پمپ کفکش لئو و سایر محصولات این شرکت می‌توانید به لینکها و محصولاتی که در ادامه ارائه می‌شود مراجعه کنید.

پمپ کفکش لئو LKS & XKS

لینک خرید پمپ LKS & XKS در سایت الکترو اتکال

همه چیز درباره پمپ‌های کفکش

پمپ کفکش برای انتقال آب صاف و یا انتقال آب‌هایی که ذرات معلق ریز مثل شن و ماسه و… در خود دارند، استفاده می‌شود. پمپ کفکش لئو یکی از برندهای مطرح بازار در بین پمپ‌های خارجی محسوب می‌شود. پمپ کفکش لئو بصورت مستغرق در آب و سانتریفیوژی کار می‌کند. شامل 3 مدل بدنه آلومینیومی (پرکاربردترین)، بدنه چدنی (کفکش‌های بزرگ) و بدنه استیل ضد زنگ است.

همینطور این کفکش‌ها در دو نوع تک‌فاز و سه‌فاز تولید می‌شوند که در هنگام خرید باید به این مورد هم توجه کنیم. رنج قدرتی این کفکش‌ها از 1 تا 20 اسب بخار بسته به مورد استفاده و کاربرد متغیر است. برخی در بازار به این پمپ لیو هم می‌گویند. برای خرید اینترنتی پمپ کفکش لئو روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک مشاهده و خرید پمپ‌های Leo

کاربردهای کفکش

کفکش‌ها کاربردهای خانگی، صنعتی و کشاورزی دارند که برای هر کدام دهانه خروجی متفاوتی وجود دارد. در مصارف خانگی به کفکش‌های سبک‌تر و با قطر دهانه کمتر احتیاج داریم. بطور مثال دهانه خروجی کفکش‌های خانگی در رنج قطرهای 1 و 2 و 3 و ¼ 1 اینچ است. اما در رنج صنعتی و کشاورزی سایز دهانه خروجی 2، 3، 4 و 6 اینچ تولید می‌شود. بیشترین کاربرد این پمپ‌ها استفاده در چاه آب است که آب را از چاه به سطح منتقل می‌کند. کاربرد پمپ‌های لیو در صنایع مختلفی از جمله ساخت و ساز، پتروشیمی، معدن، متالورژی، آتش نشانی، HVAC، آبیاری کشاورزی، تامین آب و زهکشی، مصارف شهری و غیره است.

پمپ کفکش لئو QDX

لینک خرید پمپ QDX در سایت الکترو اتکال

پمپ لئو ساخت کجاست؟

پمپ لئو ساخت کشور چین است که به بیش از 140 کشور جهان صادرات دارد. این شرکت اولین شرکت چینی است که محصولات خود را به اتحادیه اروپا صادر کرده است. بیشتر محصولات لئو در ایران قابل تامین است و با گارانتی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

انواع پمپ کفکش لئو

پمپ‌های کفکش لئو در انواع مختلفی برای کاربردهای متنوع موجود هستند. برخی از این مدل پمپ‌ها دارای فلوتر هستند. پمپ‌های مستغرق در آب برای خنک شدن از آب استفاده می‌کنند. به همین دلیل در صورتی که آب در حد خاصی موجود نباشد، پمپ اصطلاحا بصورت خشک کار می‌کند و همین می‌تواند به پمپ کفکش آسیب وارد کند. به همین دلیل از قطعه‌ای به نام فلوتر استفاده می‌کنند تا سطح آب موجود را بصورت اتوماتیک اندازه گیری کند. در صورتی که میزان آب از یک مقدار خاص کمتر بود، بصورت اوتوماتیک، پمپ را خاموش می‌کند.

پمپ کفکش لئو SPM

لینک خرید پمپ SPM در سایت الکترو اتکال

پمپ‌های لئو در مدلهای مختلفی که در زیر مشخص شده است تولید می‌شوند. این پمپ‌ها اعم از فلوتر دار و یا بدون فلوتر در مدل‌های زیر وجود دارند.

  1. کفکش فلوتر دار XKS
    1. 2 مدل بدنه استیل و پلاستیکی
    2. حداکثر هد، از 6 تا 48 متر و دبی از 6.5 تا 12.5 متر مکعب بر ساعت
    3. خروجی شامل ¼ 1 ،2/1 1 و یک اینچ است.
  2. کفکش فلوتر دار XQS
    1. بدنه چدن و استیل
    2. هد از 11 تا 42 متر و دبی از 4.5 تا 15.6 متر مکعب بر ساعت
    3. خروجی آن در انواع یک اینچ،4/1 1 و 2 اینچ است.
  3. کفش فلوتر دار LKS
    1. در دو مدل پلاستیکی و استیل
    2. هد از 6.5 متر تا 13 متر و دبی 2.2 تا 19.5 مترمکعب بر ساعت
    3. خروجی آن در انواع 4/3 ، 4/1 1 و 2/1 1 اینچ است.
  4. کفکش مدل QDX فلوتر دار
    1. 2 مدل بدنه آلومنیوم و چدن
    2. هد از 7 تا 25.8 متر و دبی از 7 تا 42 متر مکعب بر ساعت
    3. خروجی شامل 2/1 1 ، 2 ، 2/1 2 و 3 اینچ است.
  5. کفکش KBZ پروانه نیمه باز و سه فاز
    1. جنس بدنه از چدن ضد زنگ
    2. حداکثر هد از 21 متر تا 56 متر و دبی از 27 تا 156 متر مکعب بر ساعت
    3. در انواع 2 ، 3 ، 4 و 6 اینچ موجود است.
  6. کفکش SPM
    1. با کابل 5 متر
    2. بدنه چدن و استیل
    3. هد 42 متر و دبی 33 لیتر بر دقیقه
    4. با خروجی یک اینچ است.

لازم به توضیح است که تنها سری KBZ سه‌فاز است و دبی بالایی هم دارد. بجز این مدل، سایر کفکش‌های بالا همه تک‌فاز می‌باشند. همانطور که می‌دانید می‌توان با استفاده از اینورتر، یک پمپ سه‌فاز را با برق تک‌فاز هم روشن کرد.

پمپ کفکش لئو XQS

لینک خرید پمپ XQS در سایت الکترو اتکال

خرید اینترنتی پمپ کفکش لئو

برای خرید اینترنتی پمپ کفکش لئو کافی است وارد دسته پمپ‌های لئو شده و محصولات مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس با پرداخت آنلاین، خرید خود را نهایی کنید. همکاران ما در اسرع وقت محصولات خریداری شده را به آدرس شما ارسال خواهند کرد. همچنین در صورتی که تمایل دارید بصورت حضوری هم محصولات ما را مشاهده کنید، می‌توانید به آدرس فروشگاه ما در خیابان سعدی جنوبی تهران مراجعه نمایید.

الکترو اتکال نمایندگی فروش انواع پمپ‌های ایرانی و خارجی، آماده هر گونه پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان است. در صورتی که قبل از خرید نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، حتمن با همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی در تماس باشید.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید