فاکتورهای مهم در انتخاب پمپ پنتاکس

فاکتورهای مهم در انتخاب پمپ پنتاکس به همراه قیمت

آیا در بخش صنعتی، کشاورزی به دنبال تهیه پمپ هستید؟ هدف شما هر چه باشد، طیف وسیعی از پمپ‌های پنتاکس راه حلی را که به دنبال آن هستید را فراهم می‌کند. پمپ پنتاکس ساخت کشور ایتالیا می‌باشد که عملکرد بخش‌های صنعتی را افزایش می‌دهد و در بخش کشاورزی تولید محصولات را در برابر شرایط سخت آب و هوایی تسهیل می‌بخشد. اگر قصد انتخاب بهترین موتور پمپ پنتاکس را دارید باید به عامل‌هایی توجه کنید. ما در این مقاله قصد داریم به فاکتورهای مهم در خرید پمپ پنتاکس به همراه قیمت بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا باید از پمپ پنتاکس استفاده کنیم؟

پنتاکس یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده پمپ در ایران می‌باشد که در سال 1990 آغاز به کار کرد. موتور پمپ پنتاکس بسیار متنوع می‌باشند و در مدل‌های مختلف با کاربردهای متفاوت تولید شده‌اند. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از ویژگی‌های بارز محصولات پنتاکس می‌باشد. به دلیل سابقه طولانی حضور این برند در بازار جهان و ایران لوازم یدکی آن براحتی قابل تهیه است و در صورت خرابی قابل بازیابی می‌باشد. شما می‌توانید انواع پمپ پنتاکس و لوازم یدکی ان را از مجموعه ما تهیه کنید. ما تامین‌کننده پمپ پنتاکس اصل در کشور می‌باشیم و بدون واسطه این محصولات با با قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش می‌رسانیم.

تفاوت پمپ‌های پنتاکس

پمپ‌های پنتاکس در مدل‌ها و انواع مختلف به بازار عرضه شده است. اطلاع از نماد، نام و کاربردهای هر کدام از آنها می‌تواند به نوعی سبب راحتی شما در خرید شود.

  • پمپ آب خانگی

پمپ پنتاکس خانگی در مدل‌های PM، CAM، مدل CB، AP،CM،CAB،MD و INOX طراحی و تولید شده‌اند. هر کدام از پمپ‌های خانگی پنتاکس در نوع موتور، قطر، دبی آب، خروجی، هد، دمای سیال، توان و نوع ولتاژ مصرفی به صورت تک فاز و سه فاز با هم تفاوت‌هایی دارند. سری‌های تولید شده برای مصارف خانگی از پمپ خودمکش پنتاکس تا پمپ بشقابی دو پروانه پنتاکس متغیر می‌باشند.شما می‌توانید در کاتالوگ محصولات ما برای هر کدام از این سری‌ها را بررسی کنید و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید.

  • پمپ لجن کش

پمپ پنتاکس لجن کش در سری‌های DX، DH،DV،DV4،DM،DC،DTR و DG طراحی و تولید شده‌اند. نکته حائز اهمیت در خرید پمپ لجن کش پنتاکس ارتفاع مکش، قطرخروجی و دبی، هد و توان موتور می‌توان اشاره کرد.

  • پمپ کف کش

مدل پمپ کف کش پنتاکس با نام DP و PES طراحی و تولید شده است. کف کش PES بسیار قوی بوده به طوری که هد آن حداکثر 90 متر و توان آن 0.55 تا 1.1 کیلو وات است.

  • پمپ شناور

پمپ شناور پنتاکس با نام 4S می‌باشد. قطر خارجی شناور 96 میلی متر است. دبی آن 24 متر مکعیب و هد آن 303 متر می‌باشد. پمپ شناور پنتاکس از جنس استیل بوده و در مقایسه با پمپ شناور چینی دارای قیمت مناسبی می‌باشد.

  • پمپ آب جتی

پمپ آب جتی شامل مدل CAM، INOX، مدل CAB، مدل AP‌ می‌باشد. پمپ آب جتی پنتاکس از نظر قطر خروجی، دبی، هد و دمای سیال با هم تفاوت‌هایی دارند.

  • پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی مدل ULTRA شامل پمپ افقی و عمودی می‌باشد. تفاوت این دو نوع پمپ با هم ساختار آنها است در صورتی که در ویژگی‌های دیگر تفاوت‌هایی به چشم نمی‌خورد.

 

عامل‌های مهم در خرید پمپ پنتاکس

علاوه بر نماد، نام و کاربرد پمپ پنتاکس عامل‌هایی وجود دارد که در خرید پمپ پنتاکس باید به آن توجه نمود.

یکی از فاکتورهایی که قبل از خرید پمپ پنتاکس باید به آن توجه نمود مساله بودجه و هزینه‌ای است که برای آن می‌پردازید. پمپ آب پنتاکس یک محصول ایتالیایی بوده و بالطبع قیمت آن به نسبت محصولات چینی و ایرانی بالا‌تر است.

در خرید دستگاه باید به موارد متعددی نظیر مشخصات فنی دستگاه، سری و مدل ساخت و ارائه آن همراه با گارانتی توجه کنید.جنس بدنه، شافت، نوع پروانه، توان و قدرت دستگاه، قطر ورودی و خروجی از دیگر مواردی می‌باشند که بر عملکرد دستگاه تاثیر گذار بوده و تفاوت در هر کدام از آنها می‌تواند کارکرد پمپ پنتاکس را تغییر دهد.

قبل از خرید شما می‌بایست به بررسی فضای انتخابی که قصد قرارگیری پمپ پنتاکس در آن را دارید، بپردازید؛ چراکه جنس شافت، پوسته و پروانه به فضای انتخابی شما بستگی دارد.

خریدار باید باتوجه به حجم کاری خود دست به انتخاب بزند زیرا اطلاع از حداکثر فشار کاری دستگاه، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که بر کارکرد دستگاه تاثیر‌گذار است.

بد نیست بدانید معیار سنجش توان موتور پمپ بر حسب کیلووات و اسب بخار تعیین گردیده است؛ به طوری که توان آنها از نیم اسب بخار شروع و به سه اسب بخار ختم می‌شود.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید پمپ پنتاکس اطلاع از معانی زیروندها یا همان اندیس‌ها می‌باشد. پمپ‌های آبرسانی دو پروانه پنتاکس دارای یک سری نماد‌ها و زیروند‌هایی می‌باشند.

حواستان باشد که زیروند ۰۰ و یا ۰۱ بیانگر جنس پروانه می‌باشد؛ به طوری که در پمپ با زیروند ۰۰ از پروانه باکالیت و در پمپ با زیروند ۰۱ از پروانه برنجی استفاده گردیده است.

در آخر باید این نکته را عنوان کرد که مدل‌های تقلبی پمپ‌های پنتاکس امروزه در فروشگاه‌هایی عرضه می‌شوند. برای اطمینان از خرید خود حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید.

چرا باید از نمایندگان رسمی پمپ آب پنتاکس خرید؟

پمپ پنتاکس یکی از معروف‌ترین و پرتقاضاترین پمپ خارجی مورد استفاده در کشور می‌باشد. نمونه تقلبی پمپ پنتاکس به وفور در بازار یافت می‌شود.پمپ پنتاکس اصل دارای مدل، لیبل محصول، نام و برند کشور سازنده، شماره سریال محصول و رسید پستی باشد. لذا نیاز است که فرد ماهری در شناسایی جنس اصل و تقلبی باشید و یا اینکه این محصول را با خیال راحت از نمایندگان رسمی پمپ آب پنتاکس خریداری کنید.

الکترواتکال یکی از شرکت‌های تامین‌کننده پمپ آب در کشور است که انواع پمپ‌های داخلی و خارجی را به فروش می‌رساند. شما در این مجموعه می‌توانید پمپ‌های مختلف را بررسی کنید و در صورتی که سوالی در این رابطه دارید با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

در این مقاله به فاکتورهای مهم در خرید پمپ پنتاکس اشاره شد. در صورتی که قصد خرید موتور پمپ پنتاکس دارید می‌توانید از طریق همین سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. ما راهنمایی‌های کامل در رابطه با نحوه انتخاب، خرید و ضمانت کالا و خدمات پس از فروش را انجام می‌رسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 {رای})
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید