نمایندگی پمپ استریم در تهران

نمایندگی پمپ استریم در تهران

نمایندگی پمپ استریم در تهران

الکترو اتکال نمایندگی پمپ استریم در تهران واقع در خیابان سعدی است. ما در زمینه واردات انواع پمپ و سایر محصولات شرکت چینی استریم فعال هستیم. علاوه بر پمپ انواع الکتروموتورهای stream را نیز با بهترین قیمت و کیفیت وارد می‌کنیم. برای خرید مطمئن و بدون ابهام حتمن خرید خود را از نمایندگی‌های فعال این برند انجام دهید.

دكتر على توسطى” (رئیس اتحاديه ماشين آلات صنعتى ، كشاورزى و ساختمانى تهران و كشور از سال ١٣٨٧ تاكنون) مدیریت مجموعه الکترو اتکال را بر عهده دارند. ما در بازرگانی الکترو اتکال معتقدیم که فروش به معنای پایان کار نیست. کیفیت و اصالت کالا و همچنین خدمات پس از فروش مناسب از جمله آرمانهای اصلی و سرلوحه ما برای نمایندگی برندهای مطرح ایرانی و خارجی است.

مسلما کالای صنعتی یکی از کلیدی‌ترین ابزارها برای ساخت زنجیزه تامین قوی در کشور است. به همین دلیل همکاران ما در واحد فنی و فروش بخوبی به این امر واقف هستند. در نتیجه تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین و متناسب‌ترین کالا با کسب و کار شما را در اختیارتان قرار دهند.

الکترو اتکال نمایندگی پمپ استریم در تهران

لینک مشاهده انواع پمپ استریم در سایت الکترو اتکال

شرکت استریم Stream

برند چینی استریم یکی از فعالترین برندها در حوزه تولید پمپ‌های آب و سایر لوازم صنعتی و کشاورزی است. این برند که از سال 1999 شروع به فعالیت کرده امروزه در سراسر دنیا برندی شناخته شده است. از جمله دلایلی که این برند این همه در بین صنعتکاران و کشاورزان مطرح شده قیمت مناسب و ارزان در کنار کیفیت بالا است. پمپ‌ها و سایر محصولات شرکت استریم شامل گارانتی بوده که این خود نشان دهنده کیفیت بالای این کالاها می‌باشد.

پمپ‌های شرکت Stream در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. از جمله :

  • پمپ آب خانگی : پمپ‌هایی با قدرت و توانهای مختلف برای استفاده در منازل و آپارتمانها.
  • پمپ طبقاتی : این پمپ از خاصیت گریز از مرکز برای انتقال سیالات استفاده می‌کند. دارای چندین پروانه برای انتقال سیالات است.
  • پمپ سانتریفیوژ : برای انتقال سیالات با درجه حرارت بالا و یا پایین جهت گرمایش و یا خنک کنندگی استفاده می‌شود.
  • پمپ کف کش : برای پمپاژ آبهای زیر زمینی استفاده می‌شود.
  • پمپ لجن کش : برای انتقال مایعاتی که دارای مواد همراه مانند لجن هستند، کاربر دارد.
  • پمپ شناور : این پمپ را با یک الکتروموتور شناور کوپل می‌کنند و آب را انتقال می‌دهند.
  • و…

الکترو اتکال، نمایندگی پمپ استریم در تهران

خرید انواع پمپ از الکترو اتکال

همانطور که ذکر شد مجموعه الکترو اتکال در خیابان سعدی جنوبی در مرکز اصلی فروش محصولات صنعتی و کشاورزی قرار دارد. ما در بازرگانی الکترو اتکال وارد کننده انواع محصولات صنعتی از برندهای اروپایی و چینی هستیم. همچنین نمایندگی برندهای مشهور ایران را نیز بر عهده داریم. در ادامه می‌توانید لینک مشاهده و خرید این محصولات را در سایت ما مشاهده کنید.

لینک مشاهده همه پمپ‌های ایرانی

لینک مشاهده همه پمپ‌های خارجی

همچنین برای اینکه شما عزیزان را در ادامه راه حمایت و پشتیبانی کنیم، انواع مختلف لوازم جانبی پمپ‌ها را نیز موجود نموده‌ایم. در نتیجه از ابتدا تا انتهای راه با شما همراه و همگام هستیم. لینک این محصولات را نیز در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

لینک مشاهده همه لوازم جانبی‌های پمپ

برای خرید از الکترو اتکال کافی است بصورت آنلاین خرید کنید. و یا اینکه با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید. در صورتی که قصد خرید حضوری و یا تمایل به دیدن اجناس از نزدیک دارید می‌توانید به آدرس ما در نقشه مراجعه فرمایید. دفتر و فروشگاه ما در خیابان سعدی جنوبی با نمایندگی انواع محصولات صنعتی و کشاورزی در خدمت شما خواهد بود.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید