نمایندگی الکتروموتور چینی

نمایندگی الکتروموتور چینی

نمایندگی الکتروموتور چینی

یکی از ویژگی‌های الکتروموتور چینی، این است که قیمت مناسب و کیفیت خوبی را ارائه می‌دهند. در نتیجه خرید آنها بصرفه است. ما هم با علم به این موضوع، نمایندگی الکتروموتور چینی در تهران را بر عهده داریم. از جمله الکتروموتورهای استریم Stream، کاجیلی Kaijieli و ارسم Ercem Guanglu که از معروفترین الکتروموتورهای چینی موجود در بازار ایران هستند.

امروزه الکتروموتورها در صنایع مختلفی استفاده دارند. چرا که هر جایی نیاز به تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی جنبشی و حرکتی داشته باشیم، پای یک الکتروموتور در میان است! از جمله در کارخانجات تولیدی و…. که نیاز زیادی به این محصول دارند.

الکتروموتور استریم

الکتروموتور استریم Stream

این الکتروموتور که یکی از پر فروش ترین الکتروموتورهای چینی به حساب می‌آید در مدلهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اما تفاوت اصلی این موتورها در تکفاز و یا سه فاز بودن آنهاست. این موتورها در 2 نوع اصلی تکفاز و سه فاز تولید می‌شوند. دور خروجی این الکتروموتورها در چند مدل 900 تا 1000 ، 1400 و 3000 دور در دقیقه و… می‌باشد.

الکتروموتورها با دور خروجی 3000 دور در دقیقه طرفداران زیادی دارد. از جمله صنایعی که به این میزان دور نیاز دارند، ماشین آلات صنعتی، اره برقی صنعتی، ماشین پرس و چاپ، کمپرسورها، تسمه نقاله، بالابر، آسانسور و … هستند. همچنین الکتروموتورهایی با دور خروجی 1400 دور در دقیقه کاربردهای مختلفی مانند استفاده در پمپ‌ها، فن‌ها، تجهیزات خانگی، کارخانه‌ها و دستگاه‌های صنعتی کوچک دارند.

الکتروموتورهای استریم در محدوده ولتاژ 380 تا 400 ولت در فرکانس 50 هرتز کار می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های این الکتروموتورها، کار کردن در شرایط سخت است.

الکتروموتورهای چینی استریم دارای راندمان الکتریکی IE1 بوده که این الکتروموتور را نسبت به محصولات مشابه متمایز می‌کند.

الکتروموتورهای سه فاز Stream به لحاظ آرایش سیم پیچی موتور، در سه سری Y2 ، Y و Y3 تولید می‌شوند. همچنین این الکتروموتور در دو نوع پوسته چدنی و آلومینیومی تولید می‌شود. در ادامه می‌توانید هر دو مدل تکفاز و سه فاز این محصول را از سایت ما بصورت آنلاین خریداری کنید.

۳,۰۸۲,۰۰۰ تومان۳۲۵,۳۷۱,۰۰۰ تومان
۳,۰۴۷,۵۰۰ تومان۸,۱۹۹,۵۰۰ تومان

الکتروموتور کاجیلی

الکتروموتور کاجیلی Kaijieli

الکتروموتور چینی کاجیلی Kaijieli یکی از برندهای مطرح چینی در تولید الکتروموتور است. این الکتروموتور از لحاظ قیمت و کیفیت با محصولات مشابه اروپایی رقابت می‌کند. محصولات این شرکت هم در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید و در مصارف وسیعی کاربرد دارند. محبوبترین و پر کاربردترین الکتروموتورهای کاجیلی به شرح زیر هستند :

  • الکتروموتور سه‌فاز: دو سری CDF و MS
  • الکتروموتور تک‌فاز: دو سری YC و ML

در ادامه تعدادی از محصولات موجود از برند کاجیلی را در سایت الکترواتکال مشاهده خواهید کرد.

ارسم گوانگلو

الکتروموتور ارسم Ercem Guanglu

الکتروموتور ارسم گوانگلو ساخت چین، بصورت تک فاز و سه فاز تولید می‌شود. این الکتروموتور با دو جنس بدنه چدن و آلومینیوم در بازار موجود است. الکتروموتور تک فاز ارسم محدوده توانی از 0.37 تا 3 کیلو وات دارد. همچنین در 2 سرعت خروجی 1500 و 3000 دور در دقیقه به صورت 4 و 2 پل تولید می‌شوند. الکتروموتور ارسم سه فاز در محدوده توان 0.55 تا 250 کیلو وات کار می‌کند. این الکتروموتور نیز در مدل سه فاز سرعت 750 تا 3000 دور در دقیقه را تامین می‌کند.

در ادامه می‌توانید تعدادی از محصولات این برند چینی را مشاهده نمایید.

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

الکتروموتور ارسم Ercem Guanglu

فلنچ الکتروموتور ارسم گوانگلو چینی

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان

نحوه خرید الکتروموتورهای چینی از الکترو اتکال

ما در نمایندگی الکتروموتور چینی الکترو اتکال انواع مختلفی از محصولات این سه برند مطرح بازار را تامین می‌کنیم. برای خرید کافی است هر یک از محصولات مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نموده و خرید خود را نهایی کنید. یکی از ویژگی‌های محصولات ما این است که تعداد زیادی از مدلها را در یک محصول جاگذاری کرده‌ایم. در نتیجه شما با مشاهده یک محصول براحتی می‌توانید با انتخاب گزینه‌های مختلف، ترکیبی از ویژگی‌های یک محصول را خریداری کنید. برای مشاهده و خرید همه محصولات برندهای مختلف الکتروموتور چینی روی لینکهای زیر کلیک کنید.

همچنین در صورتی که قصد خرید حضوری را دارید می‌توانید به آدرس ما در صفحه تماس با ما مراجعه و یا از روی نقشه گوگل ما را پیدا کنید.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید