مرکز فروش پمپ آب کشاورزی در تهران

مرکز فروش پمپ آب کشاورزی در تهران

مرکز فروش پمپ آب کشاورزی در تهران

خیابان سعدی جنوبی مرکز فروش پمپ آب کشاورزی در تهران است. الکترو اتکال واقع در تهران، مرکز تجاری و اداری سعدی دفتر و فروشگاه مجزا دارد. ما در این مجموعه انواع محصولات صنعتی و کشاورزی از جمله پمپ آب کشاورزی را عرضه می‌کنیم. با واردات مستقیم و اخذ نمایندگی از شرکتهای داخلی و خارجی بهترین پمپ‌های ایران و جهان را به فروش می‌رسانیم.

موتور پمپ بنزینی

لینک مشاهده موتور پمپ بنزینی

انواع پمپ‌ها کشاورزی

موتور پمپ‌های کشاورزی از جهات مختلفی قابل دسته‌بندی هستند. بطور مثال از لحاظ میزان آبدهی از قطر خروجی 1 تا 4 اینچ موجود هستند. موتورهای آب کشاورزی 1 تا 4 اینچ به ترتیب 100، 500، 1200 و 1600 لیتر بر دقیقه آبدهی دارند.

همینطور از نظر سوخت مصرفی پمپ‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند. دسته بنزینی که وزن کم، قابلیت حمل و عمر طولانی دارند. این نوع پمپ‌ها به آسانی روشن می‌شوند. دسته پمپ‌های دیزلی که سوخت گازوئیل دارند و تنوع بالایی هم دارند. پمپ ترکیبی نفت-بنزینی که با بنزین استارت زده می‌شود و با نفت کار را ادامه می‌دهد.

موتورهای آب بنزینی حداکثر تا 3 اینچ (یعنی 1200 لیتر بر دقیقه) و موتورهای آب دیزلی تا حداکثر 4 اینچ (یعنی 1600 لیتر بر دقیقه) در بازار موجود هستند. این موضوع با توجه به نیاز مصرف کننده باید انتخاب شود.

انواع برندهای معروف موجود در بازار پمپ آب کشاورزی شامل برندهایی از قبیل روبین، هوندا، لیفان، لئو، استریم و کاما است. قبل از خرید حتمن با همکاران ما در تماس باشید تا خرید عالی و با راندمان مناسب داشته باشید.

موتور پمپ دیزلی

لینک مشاهده موتور پمپ دیزلی

کاربرد پمپ‌های کشاورزی

وظیفه اصلی پمپ آب کشاورزی انتقال آب از سطوح پایین‌تر به سطوح بالاتر است. در واقع این پمپ‌ها آب را از چاه ، رودخانه، سد و… به محل ذخیره سازی آب مانند استخر انتقال می‌دهند. سپس این آب جمع آوری شده تحت سیستم‌های مختلف آبیاری تحت فشار، قطره‌ای و… به زمین کشاورزی منتقل می‌گردد.

موتور آب نفتی بنزینی

لینک مشاهده موتور پمپ نفتی بنزینی

نحوه عملکرد موتور پمپ آب کشاورزی

ابتدا باید به این نکته ظریف بپردازیم که چرا کشاورزان و باغداران از این نوع پمپ‌ها که با سوخت فسیلی روشن می‌شوند، کار می‌کنند. در بسیاری از مزارع و باغها برق وجود ندارد و به همین دلیل از این نوع پمپ‌های سوخت فسیلی برای راه اندازی آنها استفاده می‌شود. در واقع موتور پمپ از دو بخش موتور و پمپ تشکیل شده است. موتور یک نیروگاه تولید نیرو است که با سوخت فسیلی کار می‌کند تا قدرت لازم برای پمپ را فراهم کند.

موتور پمپ آب کشاورزی

لینک مشاهده انواع موتور پمپ

خرید پمپ آب کشاورزی از الکترو اتکال

همانطور که در ابتدا هم ذکر شد، مجموعه الکترو اتکال با عرضه انواع پمپ آب کشاورزی، پمپ آب خانگی و سایر محصولات صنعتی در تهران مشغول به فعالیت است. همکاران ما در بخش فنی با ارائه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما عزیزان، خرید را برایتان آسانتر خواهند کرد.

در هنگام خرید پمپ آب کشاورزی باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید :

  • مکش موتور پمپ و ظرفیت تخلیه پمپ
  • در صورتی که نیاز به مکش آب با ارتفاع بیش از 6 الی 8 متر دارید، به سراغ پمپ‌های کفکش و شناور بروید.
  • ساعت کارکرد اغلب موتور پمپها 2 الی 3 ساعت است. در نتیجه باید میزان مورد نیاز آب را با قدرت و قطر خروجی پمپ تنظیم کنید.
  • هنگام خرید به سلامت پوسته پمپ دقت کنید.
  • آچار شمع‌های موتور پمپها را هم در هنگام خرید دریافت کنید.
  • و در نهایت قبل از پرداخت نهایی محصول را تست و خریداری کنید.

با تمام این اوصاف خرید خود را از فروشنده‌های معتبر انجام دهید. ما با پشتوانه بیش از 2 دهه فعالیت در فروش محصولات صنعتی و کشاورزی، بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. قبل از خرید حتمن با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید