لیست قیمت موتور کولر موتوژن

لیست قیمت موتور کولر موتوژن

لیست قیمت موتور کولر موتوژن

موتور کولر (یا دینام) موتوژن یکی از با کیفیت‌ترین و پر مصرف‌ترین محصولات این شرکت است. شرکت موتوژن واقع در تبریز در تولید موتور کولر، الکتروموتورهای معمولی و ضد انفجار و سایر محصولات صنعتی فعالیت دارد. برای مشاهده لیست قیمت موتور کولر موتوژن در فروشگاه نام “موتور کولر” را جستجو کنید.

قیمت موتور کولر موتوژن

این موتورها در ساخت کولرهای آبی برندهای معروف هم کاربرد دارند. از جمله برندهایی که از موتور موتوژن برای تولید کولر آبی استفاده می‌کنند می‌توان از سپهر الکتریک، ایران شرق و جنرال نام برد.

این دینامها در گروه الکتروموتورهای خانگی دسته‌بندی می‌شوند. الکتروموتورهای خانگی به دینامهایی گفته می‌شود که روی محصولاتی مانند کولر آبی، جارو برقی و… استفاده می‌شود.

اما باید بدانیم که عوامل مختلفی بر روی قیمت موتور کولر موتوژن تاثیر گذار است. از جمله توان موتور ، جنس بدنه و سیم پیج که در کیفیت و کاربرد آن تاثیر دارند. بطور مثال برخی از موتورهای کولر برای 3000 فوت و برخی دیگر برای کولرهای 7000 فوت و… مناسب هستند. در نتیجه خرید موتور کولر را باید متناسب با قدرت کولر انجام دهیم.

مشاهده لیست قیمت موتور کولر موتوژن (کلیک کنید.)

انواع موتور کولر موتوژن

موتورهای کولر موتوژن را می‌توان در دسته‌های زیر تقسیم بندی کرد.

  • دینام کولر موتوژن دو سرعته (خازن دائم-خازن راه انداز)
  • دینام کولر موتوژن تک فاز (پمپ سیرکولاتور)
  • دینام کولر موتوژن (تیپ ⅛ اسب بخار)
  • دینام کولر موتوژن دو سرعته (اسپلیت فاز-خازن استارت)

موتور کولر موتوژن

تعمیرات یا خرید مجدد؟

بسیاری از افراد بعد از اینکه موتور کولرشان می‌سوزد تصمیم به تعویض سیم‌پیج و تعمیرات آن می‌گیرند. متخصصان معتقد هستند که بهتر است این موتورها را تعمیر نکنید و بجای آن یک موتور جدید خریداری کنید. چرا که کیفیت سیم‌پیچ اصلی شرکت موتوژن به مراتب بهتر و حرفه‌ای‌تر بوده و احتمال بسیار دارد که موتور تعمیر شده زیر بار کاری دوباره بسوزد. در نتیجه مجبور به پرداخت هزینه تعمیر شده‌اید در حالی که باید این بار هزینه خرید یک موتور جدید را هم پرداخت کنید.

خدمات پس از فروش

این برند یکی از برندهای برتر در زمینه خدمات پس از فروش است. محصولات موتوژن دارای 2 سال گارانتی است که نشان از کیفیت این محصول است. همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، این موتور دارای سیم پیچ مسی و بدنه قدرتمند است که کیفیت این محصول را به مراتب بالاتر می‌برد. در نتیجه برای خرید این محصول می‌توانید با خیال راحت اقدام کنید. برای کسب اطلاعات فنی و قیمت موتور کولر با همکاران ما در تماس باشید.

لیست قیمت موتور کولر موتوژن

خرید موتور کولر از الکترو اتکال

الکترو اتکال بعنوان تامین کننده انواع ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی و کشاورزی و خانگی در تهران فعالیت دارد. تهران، خیابان سعدی آدرس ماست. جایی که مرکز اصلی فروش محصولات صنعتی است. یکی از محصولاتی که بطور تخصصی در فروش آن فعالیت داریم، الکتروموتور است. همانطور که قبلا هم گفتیم، موتور یا دینام کولر آبی در دسته الکتروموتورهای خانگی و کوچک است. برای مشاوره قبل از خرید حتمن با همکاران ما در واحد فروش و فنی در تماس باشید.

البته همانطور که اطلاع دارید قیمت دلار در ایران ثابت نیست. در نتیجه قیمت محصولات تولیدی داخل و خارج هم متغیر خواهد بود. لطفا برای استعلام قیمت با ما در تماس باشید تا بهترین قیمت بازار را به شما عزیزان ارائه دهیم.

لینکهای مفید 

علاوه بر برند موتوژن برندهای ایرانی دیگری هم در بازار موجود هستند. یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی که موتور کولر تولید می‌کند، برند الکتروژن است. کارخانه و دفتر مرکزی این شرکت در تهران است. همچون برند موتوژن این برند هم علاوه بر کیفیت، از نظر خدمات پس از فروش و مشتری مداری در رده بالایی قرار دارد. به همین دلیل اقبال عمومی به خرید محصولات این دو برند در ایران و خاورمیانه زیاد است. در ادامه لینک‌های مختلفی از محصولات این برندها را برای شما به نمایش می‌گذاریم.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید