قیمت گیربکس صنعتی اصفهان

قیمت گیربکس صنعتی اصفهان

قیمت گیربکس صنعتی اصفهان

بدون شک اصفهان یکی از صنعتی‌ترین شهرهای ایران است. این شهر با تکیه بر توان علمی استان و شهر اصفهان و فرهنگ فعال مردمان این منطقه، توانسته جایگاه بزرگی در ایران پیدا کند. وقتی صحبت از قیمت گیربکس صنعتی اصفهان می‌شود در واقع نمی‌توان به گفتن یک قیمت خاص اشاره کرد. چرا که در اصفهان چندین شرکت تولیدی در زمینه گیربکس صنعتی وجود دارد. این شرکتها هر کدام تولیداتی در انواع مختلف روانه بازار می‌کنند که اتفاقا در الکترو اتکال هم به عرضه آن در فروشگاه می‌پردازیم.

در ادامه این شرکتها را با هم بررسی و نگاهی به محصولات و قیمت‌های آنها می‌اندازیم.

لوگوی شرکت گیربکس شریف اصفهان

گیربکس شریف اصفهان SHARIF (مشاهده لیست قیمت)

شرکت گیربکس شریف از سال 1363 در ایران پا به عرصه صنعت گذاشت. این شرکت افتخارات زیادی خلق کرده است. از جمله اولین سازنده گیربکس شافت مستقیم (هلیکال)، اولین و تنها سازنده انبوه گیربکس bevel-helical و همچنین گیربکس های محور موازی در ایران. این شرکت یکی از شرکتهای شناخته شده و مطرح در ایران است که ما در “الکترو اتکال” نمایندگی فروش محصولات این شرکت را نیز بر عهده داریم. در ادامه تعدادی از محصولات این شرکت را که در سایت موجود است خواهید دید.

گیربکس سهند دور اصفهان SAHAND logo

گیربکس سهند دور اصفهان SAHAND (مشاهده لیست قیمت)

این شرکت هم یکی از برترین تولیدکنندگان گیربکس صنعتی در ایران است. گیربکس سهند دور که با نام گیربکس سهند اصفهان و یا گیربکس سهند در بازار معروف است انواع مختلف این محصول را تولید می‌کند. گیربکس حلزونی، گیربکس هلیکال، گیربکس مخروطی و گیربکس های صنعتی خاص از جمله مهمترین تولیدات این شرکت هستند. “الکترو اتکال” نمایندگی فروش محصولات گیربکس سهند دور در تهران است.

shakerin-gearbox-logo

گیربکس شاکرین اصفهان SHAKERIN (مشاهده لیست قیمت)

شرکت شاکرین اصفهان از سال 1354 شروع به کار کرد. اما در سال 1360 بود که با توجه به نیاز کشور به سمت تولید گیربکس‌های حلزونی و هلیکال گام برداشت. این شرکت در ادامه علاوه بر تولید گیربکس‌های مذکور، انواع گیربکسهای صنعتی خاص اعم از دنده تخت و دنده جناغی و… را نیز روانه بازار کرد. همانند سایر شرکت‌های تولید گیربکس، صنایع تولید آهن و فولاد ، مس و سیمان ، نیروگاهها ، کارخانجات تولید آجر و آهک و سنگ و صنایع سلولزی و پتروشیمی و غیره از جمله مشتریان محصولات‌شان هستند. “الکترو اتکال” نمایندگی فروش محصولات گیربکس شاکرین در تهران است.

شهباز گیربکس - لوگو

گیربکس اصفهان دور متغیر / شهباز گیربکس (مشاهده لیست قیمت)

گیربکس اصفهان دور متغیر سابق یا همان شهباز گیربکس از سال 1360 تاسیس شده است. این شرکت در سال 1389 نسل جدیدی از گیربکس‌ها را روانه بازار کرد که به سبک گیربکس‌های خورشیدی و با راندمان بالا است. شرکت گیربکس اصفهان دور متغیر محصولاتی تولید می‌کند که در صنعت سیمان و فولاد استفاده زیادی دارد. به دلیل اینکه این گیربکس با راندمان خروجی بالا و حجم ابعاد کم نسبت به نمونه‌های مشابه کار می‌کند، دارای مزیت بالایی برای خرید است. چرا که استفاده از این گیربکس در طراحی‌ها آسانتر است. “الکترو اتکال” نمایندگی فروش محصولات شهباز گیربکس در تهران است.

شاکرین صنعت اصفهان لوگو

گیربکس شاکرین صنعت سپاهان (مشاهده لیست قیمت)

گیربکس شاکرین صنعت سپاهان یکی دیگر از شرکتهای تولیدی در اصفهان است. این شرکت تولیدات متنوع و پشتیبانی خوبی ارائه می‌دهد. محصولات این شرکت در سه نوع گیربکس VF پایه دار ، گیربکس VF.FC فلنچ دار و گیربکس کتابی سری W تولید می‌شوند. این گیربکس مزایای فراوانی دارد. از جمله قیمت مناسب، راندمان بالا، کیفیت و مقاومت عالی و همچنین اندازه کوچک آن که باعث راحتی کار با آن هم می‌شود. “الکترو اتکال” نمایندگی فروش محصولات گیربکس شاکرین صنعت سپاهان در تهران است.

قیمت گیربکس صنعتی اصفهان

خرید از الکترو اتکال

حالا که برندهای مختلف تولیدکننده گیربکس در اصفهان را مشاهده نمودید، برای اخذ قیمت گیربکس صنعتی اصفهان به منوی گیربکس ایرانی در فروشگاه مراجعه کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره و یا خرید تلفنی دارید می‌توانید با همکاران ما در واحد فنی و فروش در تماس باشید.

لینکهای مفید 

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید