قیمت اینورتر صنعتی – 100درصد اورجینال

قیمت اینورتر صنعتی

اینورتر صنعتی چیست؟

در ابتدا باید گفت که قیمت اینورتر صنعتی بسته به انواع مختلف آن از قبیل تک فاز، سه فاز، تک فاز به سه فاز، ایرانی و خارجی و… متنوع است. اینورتر یا درایو یک مبدل الکتریکی است که جریان الکتریسیته DC را به AC تبدیل می‌کند. همچنین یک اینورتر صنعتی می‌تواند الکتروموتور و یا پمپ آب را در دورها و سرعتهای متنوعی به حرکت در آورد.

در واقع تفاوت اینورتر و گیربکس این است که با استفاده از گیربکس تنوع دور زیادی حاصل نمی‌شود. اما اینورتر یک وسیله دیجیتال است که می‌توان با استفاده از آن دور موتورهای متعددی را براحتی و بصورت دیجیتال ایجاد کرد. در واقع گیربکس یک وسیله مکانیکی است که وسایل مکانیکی هم همیشه محدودیت‌هایی دارند. اینورتر مزایای زیادی دارد که به همین دلیل استفاده از آن در دنیا بشدت رو به افزایش است. این دستگاه انواع مختلفی دارد.

مشاهده لیست قیمت اینورتر صنعتی در الکترو اتکال (اینجا کلیک کنید.)

مزایای استفاده از اینورترها

استفاده از اینورترها مزایا و معایب مختلفی دارد. مزایای استفاده از این وسیله دیجیتال شامل موارد زیر است.

  • در زمان راه اندازی و توقف موتور، اینورتر با جریانی ملایم شروع و پایان را اجرا می‌کند. در نتیجه از شروع و توقف ناگهانی و همراه با ضربه جلوگیری می‌شود و عمر موتور هم افزایش پیدا می‌کند.
  • تنظیم و کنترل سرعت دور موتور در الکتروموتورها و داشتن دور موتورهای متعدد.
  • در دورهای پایین می‌تواند قدرت یا گشتاور بالا ایجاد کند.
  • براحتی چپگرد و راستگرد موتور را کنترل می‌کند و دیگر نیازی به استفاده از کنتاکتور وجود ندارد.
  • کاهش مصرف برق از دیگر مزیتهایی است که باعث افزایش طول عمر مفید موتور هم می‌شود.
  • با استفاده از اینورتر می‌توان فرکانس بالاتر از فرکانس برق شهر را ایجاد نمود که مثلا برای راه اندازی اسپیندل کارایی دارد.
  • محفاظ موتور در برابر افزایش ولتاژ.
  • افزایش طول عمر مفید موتور.

اما اینورتر معایب یا بهتر بگوییم ویژگی‌هایی هم دارد که باعث می‌شود شما برای انتخاب آن بیشتر تأمل کنید.

  • قیمت خرید و هزینه بالای اینورتر.
  • ایجاد هارمونیک در شبکه برق به جهت سوئیچ قطعات.
  • خروجی اینورتر سینوسی کامل نیست و از نوع PWM است که باعث ایجاد تلفات در موتور میشود.

برندهای مطرح در زمینه تولید اینورتر

ما در مجموعه الکترو اتکال انواع برندهای مطرح بازار را عرضه می‌کنیم. برندهای اینورتر از قبیل ال اس LS ، پنتاکس ، تکو Teco ، اینوت INVT ، سانترنو ، آی مستر. با کلیک کردن روی نام هر کدام از این برندها قادر خواهید بود محصولات مربوطه را در منوی جداگانه مشاهده نمایید. همچنین امکان تامین و واردات سایر برندهای ایرانی و خارجی را نیز داریم. برای اینکه از جدیدترین اینورترهای موجود در الکترو اتکال اطلاع پیدا کنید کافی است به منوی کالای صنعتی > کالای اتوماسیون > اینورتر مراجعه فرمایید.

قیمت اینورتر صنعتی – از الکترو اتکال 100درصد اورجینال بخرید!

خرید اینورتر از الکترو اتکال

در صورتی که قصد دارید نگاهی نو به صنعت داشته باشید بهتر است ابزارهایتان را نوسازی کنید. بدون شک اینورتر علاوه بر کاهش هزینه‌ها با حذف قطعات مختلف، در بلند مدت هم سایر ابزارهای شما را محافظت می‌کند. همچنین باعث می‌شود که انعطاف بیشتری در استفاده از الکتروموتورها داشته باشید. در نتیجه اگر همین حالا قصد دارید برای آینده‌ای چندین ساله کسب و کارتان را بیمه کنید، بهترین کار نوسازی ابزارها در زمان مناسب است. زمان مناسب وقتی است که هنوز ابزارهای قدیمی خریدار دارند و ابزارهای نو به اندازه کافی خوب هستند. پس وقت را از دست ندهید تا بتوانید ابزارهای قدیمی خود را به بازار بفروشید و اینورتر بخرید!

برای خرید اینورتر باید به موارد مختلفی دقت کنید. از جمله نوع بار ، فرکانس موتور ، ولتاژ موتور ، برق ورودی ، ارتفاع از سطح دریا ، IP و سایر موارد. هر کدام از این موارد در قیمت اینورتر صنعتی هم تفاوت ایجاد می‌کند. در صورتی نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید حتمن با همکاران ما در واحد فنی و فروش ارتباط برقرار کنید. مسلما انتخاب درست شما، تضمین بهترین عملکرد خواهد بود. همچنین برای خرید حضوری می‌توانید به آدرس و نقشه دفتر و فروشگاه ما در منوی ارتباط با ما مراجعه فرمایید.

لینکهای مفید

قیمت اینورتر صنعتی در دو دسته تک فاز و سه فاز سایت الکترو اتکال را می‌توانید از لینکهای زیر مشاهده کنید.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید