قیمت اینورتر سه فاز

قیمت اینورتر سه فاز

قیمت اینورتر سه فاز

بطور کلی قیمت اینورتر سه فاز از اینورتر تک فاز بالاتر است. این دلایل متعددی دارد. از جمله کیفیت ولتاژ خروجی که اینورتر سه فاز ارائه می‌دهد و همچنین کاربردهایی که هر یک دارند. قیمت اینورترهای سه فاز ممکن است بسته به برند، مدل، ظرفیت و ویژگی‌های فنی مختلف متغیر باشد. همچنین عواملی مانند کیفیت ساخت، توان خروجی، کارایی و قابلیت‌های اضافی ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارند. برای اینکه با تفاوتها و مشخصات دو اینورتر تک فاز و سه فاز آشنا شویم، در ادامه توضیحاتی کاملتر در این زمینه ارائه خواهیم داد.

عملکرد فنی اینورتر تک فاز

اینورتر تک فاز

درایو یا اینورتر ولتاژ سینوسی شبکه را با فرکانس 50 هرتز گرفته و به یک موج سینوسی دلخواه تبدیل می‌کند. ورودی ولتاژ اینورتر تک فاز 220 ولت است و می‌تواند این ورودی را به 380 ولت سه فاز تبدیل کند. در نتیجه برای مصارف خانگی که نیاز به راه‌اندازی موتورهای سه فاز است، کاربرد دارد. همچنین در مصارف و مشاغل صنعتی کوچک که به دنبال یک درایو قیمت مناسب هستند، بسیار کارایی دارد. این وسیله برای تنظیم دور موتور و الکتروموتورها بخوبی عمل می‌کند. همچنین در پمپها باعث ایجاد فشار ثابتی می‌شود. برخی از کاربردهای اینورتر تک فاز شامل استفاده در الکتروموتورها، پنل‌های خورشیدی و آسانسورهاست.

در اینورترهای تکفاز 2 سیم وجود دارد. یک سیم فعال یا هدایت کننده است و سیم دیگر خنثی است. سیم خنثی برای بازگشت جریان الکتریکی در صورت بروز مشکلات و یا خطا در مسیر جریان به تابلو برق است. سیم خنثی در هر دو نوع تک فاز و سه فاز وجود دارد.

عملکرد فنی اینورتر سه فاز

اینورتر سه فاز

و اما در اینورتر سه فاز که مصارف صنعتی بزرگتری دارد، تفاوتهایی وجود دارد. ورودی ولتاژ اینورتر سه فاز 380 ولت است. در این سیستم 3 سیم وجود دارد که هر کدام اختلاف فرکانسی 120 درجه‌ای دارند. در نتیجه می‌توانیم اینطور برداشت کنیم که هر اینورتر سه فاز، ترکیبی از 3 اینورتر تک فاز است. هر سیم می‌تواند به یک ترمینال بار متصل شود. از این نوع اینورترها می‌توان در صنایع مختلفی از جمله کارخانه، کشاورزی، پمپ و الکتروموتور، صنایع سنگ و حفاری و… استفاده کرد.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، اینورتر سه فاز هم دارای یک سیم خنثی است. پس در واقع اینورتر سه فاز دارای 4 سیم است.

تفاوتهای بیشتر

علاوه بر تعداد سیمها و نوع ولتاژ این دو مدل اینورتر، باید بطور تخصصی‌تر به تفاوت اینورتر سه فاز و تک فاز اشاره کنیم. اینورترهای تک فاز برای کاربردهای مشاغل کوچک و مصارف خانگی مناسب هستند. بطور مثال اینورترهای تک فاز تا توان 5 اسب بخار را پشتیبانی می‌کنند. در صورتی که اینورترهای سه فاز در مصارف صنعتی مانند ترانسفورماتورها و ژنراتورها استفاده دارند.

همچنین قیمت اینورتر سه فاز به دلایلی که تا به اینجا ذکر شد، گرانتر است. همینطور از نظر نصب، تعمیرات و نگهداری هم به دلیل داشتن سیستم پیچیده‌تر هزینه بیشتری دارند. پس در صورتی که به دنبال استفاده از اینورتر در مصارف خانگی و یا مشاغل کوچک هستید، قیمت اینورتر تک فاز بصرفه‌تر است.

داشتن قدرت ارائه ولتاژی پایدارتر در اینورترهای سه فاز هم دلیلی دیگر برای بالا بودن قیمت اینورتر سه فاز است. همانطور که پیشتر هم گفتیم، داشتن سه فاز با اختلاف فرکانس 120 درجه جلوی افت جریان و ولتاژ را می‌گیرد. در نتیجه پایداری ولتاژ خروجی اینورتر سه فاز بسیار بیشتر است.

خرید اینورتر از الکترو اتکال

تا اینجا با تفاوت‌های اینورتر سه فاز و تک فاز بخوبی آشنا شدید. اما برای اینکه با توجه به نیاز خود اینورتر مورد نظرتان را انتخاب کنید به لینک‌های زیر مراجعه کنید. در اینجا باید گفت که قیمت اینورتر با توجه به برند سازنده آن هم تفاوت‌هایی دارد. هر شرکت تولید کننده اینورتر، این محصول را با دقت متفاوتی تولید می‌کند. در نتیجه باید بهترین و مناسب‌ترین محصول را برای خود انتخاب کنید.

قیمت‌های ما در الکترو اتکال از بهترین قیمت‌های بازار است. چرا که بیش از 2 دهه است که در این زمینه فعالیت داریم و با زیر و بم بازار آشنا هستیم. بهترین محصولات را نمایندگی می‌کنیم و محصولات متعددی را بصورت مستقیم وارد می‌کنیم. اغلب این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید کنید.

در صورتی که نیاز به مشاوره قبل از خرید داشتید، می‌توانید با همکاران ما در واحد فنی و فروش در تماس باشید. همچنین در صورتی که قصد خرید حضوری دارید، می‌توانید فروشگاه ما را در خیابان سعدی جنوبی تهران پیدا کنید.

برندهای متنوع اینورتر موجود در الکترو اتکال

اینورتر یک کالای اتوماسیون صنعتی است که در بخشهای مختلف صنعت کاربردهای فراوانی در دنیا دارد. در ادامه برندهای مختلف اینورتر سه فاز و تک فاز موجود در سایت را برای شما لیست خواهیم کرد.

  • اینورتر ال اس LS 
    • یک اینورتر کره‌ای است که کاربردهای گسترده‌ای در جرثقیل، آسانسورها، تولید فولاد، تهویه هوا، اتومبیل و تصفیه‌ خانه‌های آب دارند.
  • اینورتر پنتاکس
    • یکی از بهترین برندهای اروپایی و ساخت ایتالیا است که در ایران هم نمایندگی‌های متعددی دارد. این اینورتر در انواع پمپ‌ها، فن‌ها، کمپرسورها، میکسرها و تعدادی زیادی از صنایع کاربرد دارند.
  • اینورتر تکو Teco
    • تکو نیز یک برند تایوانی است. این برند یکی از برندهای شناخته شده در صنعت ایران است که در زمینه اینورتر و کنترل دور موتور کاربرد و فعالیت دارد.
  • اینورتر اینوت INVT
    • اینورتر اینوت ساخت کشور چین است. این شرکت بصورت اختصاصی بر روی تولید اینورتر فعالیت دارد و در انواع صنایع کاربرد دارد.
  • اینورتر سانترنو
    • یک برند ایرانی است که در شرکت سامان گستر تولید می‌شود. این اینورتر نیز در انواع تک فاز و سه فاز به بازار عرضه می‌شود.
  • اینورتر ای مستر
    • اینورتر آی مستر ساخت کره جنوبی است که دارای چهار مدل E1,C1,A1,U1 می باشد. این اینورتر برای کاربردهای سنگین و فوق سنگین مانند جرثقیل، میکسر، اکسترودر، تاور کرین و … کاربرد دارد.

قیمت اینورتر سه فاز و تک فاز در الکترو اتکال

در انبار موجود نمی باشد

قیمت اینورتر ای مستر

مقاومت ترمزی اینورتر آی مستر

۴۴۷,۰۰۰ تومان۱۰,۴۲۰,۰۰۰ تومان
۲۱,۵۵۷,۰۰۰ تومان۶۶۶,۳۸۰,۰۰۰ تومان
۲۱,۵۵۷,۰۰۰ تومان۶۶۶,۳۸۰,۰۰۰ تومان
۲۲,۱۰۱,۰۰۰ تومان۲۲۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان
۱۷,۴۹۶,۰۰۰ تومان۴۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
در انبار موجود نمی باشد
۲۱۱,۰۰۰ تومان۲۶,۵۱۰,۰۰۰ تومان
در انبار موجود نمی باشد
۵,۰۵۲,۶۰۰ تومان۵۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
در انبار موجود نمی باشد
۵,۳۸۰,۰۰۰ تومان۹,۰۸۸,۰۰۰ تومان
۱۲,۲۱۰,۰۰۰ تومان۲۷,۱۲۰,۰۰۰ تومان

مشاهده همه اینورترهای الکترو اتکال

اینورترهای تک فاز و سه فاز در الکترو اتکال

از طریق لینکهای زیر می‌توانید اینورترها را در دو دسته تک فاز و سه فاز و برندهای مختلف در سایت مشاهده کنید.

لینک‌های مفید

برای اینکه بتوانید از مقالات و محصولات سایت بهترین استفاده را داشته باشید، می‌توانید روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید