خرید فروش اینورتر – بیش از 6 برند کارآمد بازار

خرید فروش اینورتر

خرید فروش اینورتر

اینورتر یا درایو، جریان الکتریسیته DC را به AC یا متناوب تبدیل می‌کند. نام دیگر اینورتر در صنعت، درایو است. اینورتر یا درایو کارکرد مشابهی مانند گیربکس دارد اما مزایای بیشتری دارد. از جمله اینکه الکتروموتور را بصورت ایمن و بدون ضربه راه‌اندازی و متوقف می‌کند. همچنین قادر است دور موتورهای متعددی را ایجاد کند. مرکز خرید فروش اینورتر و سایر محصولات صنعتی در تهران، خیابان سعدی جنوبی واقع شده است. الکترو اتکال به عنوان مرکز فروش انواع محصولات صنعتی یکی از پر فروش‌ترین فروشگاه‌های ایران محسوب می‌شود. ما با تکیه بر تجربه چندین دهه فعالیت در زمینه واردات و نمایندگی برندهای مختلف محصولات متعددی را به بازار عرضه می‌کنیم. محصولاتی نظیر :

۴,۰۹۸,۶۰۰ تومان۷,۷۱۶,۵۰۰ تومان
۶,۵۴۶,۳۷۵ تومان۴۶۴,۲۵۵,۰۰۰ تومان

مشاهده لیست قیمت اینورتر صنعتی در الکترو اتکال (اینجا کلیک کنید.)

اینورتر ایرانی و خارجی ، قیمت و کیفیت

اینورترهای ایرانی در بازار قیمت پایین‌تری دارند. این اینورترها در ایران با استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند و با برق ایران سازگارتر هستند. با توجه به قیمت بسیار بالای اینورترهای خارجی، این اینورترها گزینه مناسب‌تری برای خرید و فروش هستند. هر خریداری به دو موضوع اهمیت ویژه می‌دهد. یکی قیمت و دیگری کیفیت. در هر دو مورد اینورتر ایرانی کیفیت و قیمت مناسبی دارد که برای صنعتگران قابل قبول است.

اینورتر اینوت

بظور مثال امروز 20 مهر 1402 اینورتر 2.2 کیلووات 3 اسب اینوت INVT مدل GD200A که یک برند خارجی است با اینورتر 2.2 کیلووات 3 اسب سانترنو که یک برند ایرانی است، حدودا 3 میلیون تومان اختلاف قیمت دارند. قیمت مدل ایرانی 6390000 تومان و قیمت مدل خارجی 9137000 تومان است. در نتیجه به اندازه نصف قیمت یک مدل ایرانی اختلاف قیمت دارند! در صورتی که یک مدل ایرانی از کار بیفتد هزینه جایگزینی کمتری خواهد داشت. هر چند همانطور که قبلتر هم گفتیم اینورترهای ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و با اعتماد کامل می‌توانید برند ایرانی را هم خرید کنید.

برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار

اما با همه این اوصاف این شما هستید که انتخاب نهایی را انجام می‌دهید. در صورتی که برندهای خارجی را می‌پسندید و یا تجربه خرید قبلی دارید می‌توانید برای خریدهای بعدی هم آن تجربه را مد نظر داشته باشید. همچنین با اهل فن و همینطور کارشناسان فنی ما در الکترو اتکال هم می‌توانید در ارتباط باشید تا بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

اینورتر سانترنو

ما در مجموعه الکترو اتکال انواع برندهای ایرانی و خارجی را عرضه می‌کنیم. از جمله :

برندهای ایرانی

برندهای خارجی

خرید فروش اینورتر از تهران

اتوماسیون صنعتی چیست؟

مفهوم اتوماسیون صنعتی استفاده از هر نوع تجهیزات کنترلی و یا تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی برای کنترل فرآیندها و ماشین‌آلات است. در واقع یکی از اهداف اتوماسیون حذف نیروی کار انسانی و جایگزینی آن با ماشین است. به این دلیل که ماشین مزایای زیادی دارد و همینطور خطاهای انسانی هم در آن وجود ندارد. این هدف با توجه به میل انسان به افزایش بهره‌وری و استفاده از روش‌های نو قابل تعریف است. انسان تمایل دارد هر چیزی که در اطراف خود می‌بیند، بهبود ببخشد. در نتیجه اتوماسیون صنعتی یکی از بهترین راه‌های بهبود کیفیت است.

اهداف و مزایای اتوماسیون

همانطور که گفته شد اتوماسیون اهداف و مزایای زیادی دارد. از جمله :

  • افزایش تولید
  • کاهش هزینه، به ویژه هزینه های مربوط به انسان
  • بهبود کیفیت محصول
  • استفاده موثر از مواد اولیه
  • کاهش مصرف انرژی
  • افزایش سود مشاغل

بدون شک یکی از کالاهای پر کاربرد در اتوماسیون صنعتی، اینورتر یا درایو است. بطور مثال اینورترها در زمان راه اندازی و توقف الکتروموتور، با جریانی ملایم شروع و پایان را اجرا می‌کند. در نتیجه از شروع و توقف ناگهانی و همراه با ضربه جلوگیری می‌شود و عمر موتور هم افزایش پیدا می‌کند.

برای مشاهده سایر مزایای اینورتر در صنعت به مقاله : قیمت اینورتر صنعتی مراجعه کنید.

خرید فروش اینورتر – تهران

تهران ، خیابان سعدی جنوبی مرکز اصلی فروش اینورتر و انواع محصولات صنعتی و کشاورزی در ایران است. دفتر و فروشگاه الکترو اتکال در همین خیابان واقع شده است. شما براحتی می‌توانید از روی نقشه فروشگاه ما را مسیریابی کنید. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره فنی قبل از خرید دارید با همکاران ما در واحد فنی و فروش در ارتباط باشید.

اینورترهای سه فاز و تک فاز در فروشگاه الکترو اتکال

در صورتی که قصد دارید سریعتر همه محصولات اینورترها را در دو دسته تک فاز و سه فاز مشاهده کنید، روی لینکهای زیر کلیک کنید.

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید