قیمت الکتروموتور چینی – شروع قیمت از 2.3 میلیون

قیمت الکتروموتور چینی

انواع الکتروموتور چینی

برای اینکه قیمت الکتروموتور چینی را بدانیم بهتر است ابتدا با انواع برندهای چینی مطرح بازار آشنا شویم. هر کدام از این برندها کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. بسته به نیاز صنعتگر، هر کدام از این محصولات قابل خریداری هستند.

الکترو اتکال : انواع و قیمت الکتروموتور چینی

الکترو موتور چینی

الکتروموتور برند چینی استریم Stream

استریم یک شرکت چینی در حوزه تولید انواع الکتروموتورها و سایر محصولات صنعتی است. الکتروموتورهای Stream در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شوند. الکتروموتورهای سه فاز در سه سری Y2 ، Y و Y3 تولید می‌شوند. هر کدام از این کدها نشانگر ویژگی خاصی در این محصولات است.

  • الکتروموتور سه فاز سری Y : محل قرارگیری ترمینال در کنار الکتروموتور
  • الکتروموتور سه فاز سری Y2 : محل قرارگیری ترمینال در بالای الکتروموتور
  • الکتروموتور سه فاز سری Y3 : محل قرارگیری ترمینال در بالای الکتروموتور به همراه ترمیستور حرارتی

در ادامه می‌توانید 4 محصول از آخرین الکتروموتورهای شرکت استریم را مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده همه الکتروموتورهای استریم می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

۳,۰۸۲,۰۰۰ تومان۳۲۵,۳۷۱,۰۰۰ تومان
۳,۰۴۷,۵۰۰ تومان۸,۱۹۹,۵۰۰ تومان

الکتروموتور برند چینی کاجیلی Kaijieli

این الکتروموتور هم از جمله الکتروموتورهای با کیفیت درجه 1 چینی است که در بازار موجود است. این برند هم مانند برند استریم قابلیت رقابت جهانی دارد. همچنین در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می‌شوند و توان و ولتاژهای متنوعی را ارائه می‌دهد. انواع مختلف و پر کاربرد الکتروموتورهای کاجیلی را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

  • الکتروموتور کاجیلی MS
  • الکتروموتور کاجیلی CDF
  • الکتروموتور کاجیلی SDF
  • الکتروموتور کاجیلی سه فاز KJLE2 و AC
  • الکتروموتور کاجیلی تک فاز MY و ML
  • الکتروموتور کاجیلی تک فاز YC خازن دار

در ادامه می‌توانید ۴ محصول از آخرین الکتروموتورهای شرکت Kaijieli را مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده همه الکتروموتورهای کایجیلی می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

الکتروموتور برند چینی ارسم ERCEM GUANGLU

این الکتروموتورهای چینی هم با نام ارسم و هم با نام گوانگلو در بازار معروف هستند. مثل دو برند قبلی این الکتروموتور هم در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می‌شوند. این الکتروموتور یکی از پر فروش‌ترین برندهای چینی موجود است. چرا که با قیمت و کیفیت مناسبی که دارد صرفه اقتصادی خوبی دارد. این الکتروموتور در 2 نوع زیر تولید می‌شوند :

  • الکتروموتور ERCEM GUANGLU تک فاز آلومنیومی
  • الکتروموتور ERCEM GUANGLU سه فاز چدنی

در ادامه می‌توانید ۴ محصول از آخرین الکتروموتورهای شرکت ERCEM GUANGLU را مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده همه الکتروموتورهای گوانگلو می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

الکتروموتور ارسم Ercem Guanglu

فلنچ الکتروموتور ارسم گوانگلو چینی

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت الکتروموتور چینی

حالا که با سه برند معروف الکتروموتور چینی آشنا شدید، می‌توانیم قیمتهای مختلف آن را هم بررسی کنیم. این محصولات در انواع و برندهای مختلفی تولید می‌شود. اما ما در مجموعه الکترو اتکال، بصورت تخصصی واردات برند استریم را در دستور کار قرار داده‌ایم. همچنین سایر برندهای موجود را نیز همانطور که مشاهده کردید در سایت و فروشگاه موجود داریم.

اما برای اینکه بصورت حدودی قیمت الکتروموتور چینی را بدانید، باید اشاره کنیم که امروز در تاریخ 16 آذر 1402 رنج قیمتی الکتروموتورهای Stream بین 2300000 تومان به بالا است. این اختلاف قیمت بخوبی نشان می‌دهد که تنوع بالای الکتروموتورها برای مصارف مختلف با توان و قیمتهای متنوع وجود دارد.

برای سایر برندها هم همین حدود رنج قیمت وجود دارد. چرا که شرکتها در رقابت با هم تلاش می‌کنند قیمتهایی رقابتی ارائه دهند. البته همانطور که اطلاع دارید در ایران تغییر قیمت دلار، روی قیمت اجناس بخصوص محصولات وارداتی تاثیر مستقیم دارد. به همین دلیل در زمانهایی که قیمت محصولات ثابت نیست، بهتر است قبل از خرید استعلام قیمت داشته باشید.

خرید انواع برندهای چینی الکترو اتکال

همانطور که مشاهده نمودید، برندهای مختلف چینی را در مجموعه الکترو اتکال عرضه می‌کنیم. برای خرید از سایت و فروشگاه ما براحتی می‌توانید ابتدا محصولات مورد نظر را مشاهده و سپس خرید کنید. در صورتی که قبل از خرید نیاز به مشاوره فنی و یا استعلام قیمت الکتروموتور چینی دارید، حتمن با ما در ارتباط باشید.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید