فروش پمپ آب خانگی در تهران – 100% اروجینال

فروش پمپ آب خانگی در تهران

فروش پمپ آب خانگی در تهران

خیابان سعدی جنوبی تهران اصلی‌ترین مرکز فروش پمپ آب خانگی در تهران است. “الکترو اتکال” با واردات و تامین انواع برندهای خارجی و ایرانی مشهور پمپ‌های خانگی در خدمت شما عزیزان است. پمپ‌های خانگی یکی از ملزومات امروزه زندگی شهرنشینی است. بخصوص که بحران آب و جمعیت زیاد شهری مشکلات فراوانی برای فشار آب خانگی پدید می‌آورد. همچنین با وجود آپارتمان‌ها و آسمان خراش‌ها این مشکلات دو چندان می‌شوند.

راه حلی که برای این مشکلات پیش‌بینی شده استفاده از پمپ‌های آب خانگی هستند. با استفاده از این پمپ‌ها می‌توانیم در زمان‌های کم مصرف مثل شبها، آب را در مخازن جمع‌آوری کنیم. سپس در زمان‌های پر مصرف با استفاده از پمپ، آب را با فشار زیاد به واحدهای آپارتمانی پمپاژ کنیم. یا اگر خانه ویلایی دارید و در محل شما به دلایل مختلف فشار آب پایین است می‌توانید از این پمپ‌ها استفاده کنید.

خرید مستقیم پمپ آب خانگی در تهران

واردات پمپ آب خارجی و نمایندگی انواع پمپ‌های ایرانی (کلیک کنید.)

انواع پمپ‌های آب خانگی

پمپ‌های آب خانگی انواع مختلفی دارند که هر کدام برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله ویژگی‌های این پمپ‌ها قدرت و مورد استفاده آنها می‌باشد. برخی پمپ‌ها مناسب برخی مکان‌ها نیست و همینطور قدرت پمپ انتخابی باید متناسب با نیاز آن مکان انتخاب شود. بطور مثال تعداد واحدها در آپارتمان، تعداد طبقات، متراژ خانه، میزان مصرف و… در انتخاب پمپ مناسب تاثیر دارد.

همچنین نباید هرگز به خاطر ارزان بودن یک پمپ آن را بخرید. چرا که ممکن است کارایی مناسبی نداشته باشد و در واقع با خرید یک پمپ “فقط” ارزان در نهایت مجبور به تعویض آن خواهید شد. در نتیجه فقط هزینه‌های خود را افزایش می‌دهید. انگلیسی‌ها یک ضرب المثل دارند که می‌گوید : “من آنقدر پول دار نیستم که جنس ارزان بخرم!” به این معنی که آنقدر پول ندارم که مرتبا اجناس ارزان بخرم تا مستهلک شود و دوباره یک جنس ارزان دیگر جایگزین کنم.

پمپ آب پنتاکس

فروش پمپ آب خانگی در تهران

انواع پمپ‌های خانگی عبارتند از :

  • بوستر پمپ خانگی
    • بوستر پمپ در زمانی استفاده می‌شود که مصرف بالا بوده و فشار آب در لوله ثابت نیست. در نتیجه بوستر پمپ وارد مدار می‌شود و شروع به کار می‌کند. در واقع بوستر پمپ خودش را با میزان مناسب فشار تنظیم می‌کند. یعنی در صورتی که فشار آب متناسب و ثابت باشد، بوستر پمپ از مدار خارج شده و فعالیتی نمی‌کند.
  • پمپ آب جتی
    • از پمپ جتی برای مواردی استفاده می‌شود که مثلا قصد دارند آب را از عمق چاه به بالا بکشند. در مصارف خانگی هم سیستمهای پیاده‌سازی متعددی وجود دارد. از جمله اینکه منبع آب در کف باشد و به وسیله پمپ آب جتی آن را به بالا بکشند.
  • پمپ سانتریفیوژ
    • نوعی پمپ گریز از مرکز است که از این نیرو برای انتقال مایعات و افزایش فشار آب استفاده می‌کند. این نوع از پمپ معمولا برای مواردی استفاده می‌شود که نیاز است مایعات در یک سیستم بطور مداوم بچرخد.
  • پمپ آب بشقابی
    • یکی دیگر از انواع پمپ‌های گریز از مرکز است که به دلیل دبی بالای آن محبوبیت زیادی دارد. این پمپ در ساختمانهای بین 3 تا 5 طبقه استفاده زیادی دارد.
  • پمپ با مخزن انبساط یا منبع تحت فشار
    • این منبع وظیفه نگهداری میزانی آب تحت فشار بصورت همیشگی را دارد. این باعث می‌شود که تا زمانی که منبع خالی نشده و یا فشار مخزن از فشار تنظیم شده در روی پرشر سوییچ کمتر نشود، پمپ استارت نمی شود.
  • پمپ خانگی با کلید اتوماتیک
    • این پمپ نسبت به پمپ با منبع تحت فشار ارزان تر است. اما اگر تعداد دفعات باز و بسته شدن شیرها زیاد است، نباید از این پمپ استفاده کنیم. چون با هر بار باز و بسته شدن شیر، کلید اتوماتیک آن استارت و پمپ شروع به کار می‌کند.

فروش پمپ آب خانگی در تهران

در هنگام خرید پمپ آب خانگی مخصوصا در تهران اگر فقط به کوچکی فضای موجود نگاه کنید و پمپ کوچک خرید کنید یک اشتباه استراتژیک مرتکب شده‌اید. پس همیشه باید نیازسنجی اولیه را به کارشناسان مربوطه بسپارید. در نتیجه :

قبل از خرید حتمن با مشاوران ما در واحد فنی و فروش در تماس باشید. (کلیک کنید.)

لینکهای مفید

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید