پمپ آب دیزل ساز 2 اسب

پمپ آب دیزل ساز 2 اسب

پمپ آب دیزل ساز 2 اسب

دلیل اینکه قصد داریم این مدل پمپ را مورد بررسی قرار دهیم این است که پمپ آب دیزل ساز 2 اسب یکی از پر تکرارترین جستجوهای شما کاربران بوده است. کاربردهای متعدد این مدل پمپ با توان دو اسب، آن را در دسته پر مصرفترین پمپ‌ها در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی قرار داده است. در ادامه با هم بررسی این مدل را پیش خواهیم برد.

ساز

پمپ آب 2 اسب چیست؟

پمپ آب 2 اسب یک پمپ پر قدرت است که معمولا برای کارهای سنگین از آن استفاده می‌شود. بطور مثال تامین آب ساختمان‌های تجاری، آبیاری زمین کشاورزی و انتقال آب در مسافتهای طولانی تعدادی از مصارف این پمپ است. در مقابل پمپ‌های با قدرت کمتر در مصارف سبک‌تر مورد استفاده دارند. در نتیجه همانطور که مشاهده می‌کنید قدرت هر پمپ در نوع کاربرد آن هم مؤثر است.

این پمپ‌ها می‌توانند با توان 2 اسب بخار، آب را تا ارتفاع 50 متری بالا ببرند و فشاری برابر با 10 بار را پمپاژ کنند. اما این پمپ‌ها بر اساس ساختار، به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند.

پمپ آب 2 اسب دو پروانه دیزل ساز

لینک مشاهده و خرید آنلاین این محصول در الکترو اتکال

تقسیم بندی پمپ‌های آب

  • پمپ آب بشقابی:
    • این پمپ‌ها که برای مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارند، دارای یک پروانه بوده و آب را با استفاده از چرخش این پروانه پمپاژ می‌کنند.
  • پمپ آب دو پروانه:
    • پمپ‌های آب دو پروانه با استفاده از این دو پروانه آب را پمپاژ می‌کنند. این پمپ‌ها پر قدرت بوده و بیشتر مصارف صنعتی و کشاورزی دارند.
  • پمپ آب جتی:
    • پمپ آب جتی نیز دارای یک پروانه است. شکل ساختاری این پمپ‌ها استوانه‌ای شکل است و پروانه در یک سمت قرار دارد. این پمپ نیز در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارند.

پمپ آب بشقابی 2 اسب دیزل ساز

لینک مشاهده و خرید آنلاین این محصول در الکترو اتکال

مسلما در انتخاب پمپ‌ها باید به چند مورد دقت کنید. بطور مثال در پمپ‌های خانگی و ساختمانی، ارتفاع ساختمان، تعداد واحدها در هر طبقه، میزان مصرف آب تاثیر بسزایی دارد. در پمپ‌های کشاورزی و صنعتی نیز باید به نوع کاربرد هر پمپ دقت شود. صد البته میزان بودجه شما هم در انتخاب پمپ تاثیر گذار است. اما نباید فراموش کنید که حتمن پمپی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد. چرا که اگر پمپ شما ضعیفتر و یا قوی‌تر از نیاز شما باشد مشکلاتی را برای شما پیش خواهد آورد. پر قدرت‌تر بودن از نیاز می‌تواند به سیستم آبرسانی و لوله‌کشی آسیب برساند و کمتر بودن قدرت می‌تواند آزار دهنده و گهگاه موجب قطع شدن جریان آب شود.

کاربردهای پمپ آب 2 اسب

همانطور که تا به اینجا مشخص شد این پمپ دارای قدرتی کافی برای انتقال آب در صنعت، کشاورزی و مصارف خانگی است. اما در ادامه کاربردهای مختلف آن را در موارد مختلف لیست می‌کنیم.

مصارف خانگی

پمپ آب 2 اسب در مصارف خانگی برای مواردی همچون افزایش فشار آب، آبیاری فضای سبز، استخر و جکوزی، تامین آب سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و… استفاده می‌شود.

مصارف صنعتی

در مصارف صنعتی نیز صنایعی مانند غذا و دارو، پتروشیمی و نفت، خط تولیدها، سیستم اطفاء حریق، آتشنشانی، کارگاه‌های صنعتی و… استفاده فراوانی دارند.

مصارف کشاورزی

برای مصارف کشاورزی و باغبانی نیز انتقال آب به زمین کشاورزی، مزارع و باغها و همینطور استفاده در سیستم آبیاری قطره‌ای و بارانی را می‌توان ذکر کرد.

پمپ آب جتی 2 اسب دیزل ساز

لینک مشاهده و خرید آنلاین این محصول در الکترو اتکال

چرا پمپ دیزل ساز؟!

اما در میان پمپ‌های مختلف از برندهای آشنای بازار، چرا یکی از بهترین پمپ‌ها، پمپ آب دیزل ساز 2 اسب است؟ همانطور که قبلا هم ذکر کردیم، شرکت دیزل ساز یکی از شرکتهای برتر ایرانی در زمینه تولید محصولات صنعتی است. این شرکت یکی از نمایندگی‌های پمپ پنتاکس ایتالیا است و با الگوبرداری از محصولات این شرکت، تولیدات خود را روانه بازار می‌کند.

علاوه بر کیفیت محصولات دیزل ساز باید به این نکته هم اشاره کرد که خدمات پس از فروش این شرکت هم عالی است. همینطور محصولاتشان را گارانتی نموده و شما می‌توانید با خیالی آسوده پمپ آب دیزل ساز 2 اسب و یا هر مدل دیگری از پمپ‌های این شرکت را خریداری کنید.

خرید پمپ دیزل ساز از الکترو اتکال

الکترو اتکال با تجربه 2 دهه فعالیت در فروش، یکی از نمایندگی‌های مطرح محصولات صنعتی در تهران است. ما در بازار صنعتی تهران واقع در خیابان سعدی جنوبی، شعبه حضوری فروشگاه و دفتر خود را دایر نموده‌ایم. همچنین از طریق لینکهای بالا براحتی قادر خواهید بود محصولات دیزل ساز و سایر برندهای مطرح بازار را بصورت آنلاین خریداری کنید.

برندهای پمپ موجود در فروشگاه الکترو اتکال

از جمله برندهای پمپ در سایت الکترو اتکال که می‌توانید بصورت آنلاین خریداری کنید می‌توان از برندهای زیر نام برد :

پمپ‌های ایرانی شامل برندهای :

پمپ‌های خارجی شامل برندهای :

امتیاز دهید
این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید