قوانین و مقررات سایت

اصول و قوانین سایت بازرگانی الکترواتّکال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و بالتبع کاربر محترم نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط خواهد بود.

ساعت فعاليت کاری و فعاليت سايت بازرگانی الکترواتّکال از ساعت 9:00 الی 18:00 در روزهای کاری می باشد و لذا اگر سفارشی در غیر از این ساعات ثبت گردد، در صورت موجودی و عدم تغییر قیمت، کالا به صورت اتوماتیک پردازش و ارسال می گردد.

اگر چنانچه به هر علتی بازرگانی الکترواتّکال در تامین موجودی محصول دچار مشکل شود و یا مغایرتی میان سفارش و کالای مورد نظر ، از لحاظ مشخصات وجود داشته باشد ، مجاز است طی حداکثر 24 ساعت کاری نسبت به عودت مبلغ پرداختی اقدام نماید.

شرایط سفارش و ارسال کالا به محل تقاضا:

  1. ثبت سفارش در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر است.
  2. کالاهای ثبت شده در صورتی که جزء دسته بندی کالای سنگین و حجیم نباشد به صورت خودکار پردازش شده و ارسال می شود.
  3. ثبت سفارش برای کالای حجیم و تكنيكال نیاز به پیگیری و مشاوره کارشناسان فروش دارد که در ساعات اداری همان روز و روز بعد ( از ساعت 9تا 18) با کاربر محترم تماس گرفته و ارسال کالا پیگیری خواهد گرديد.
  4. كارشناسان بخش فنى مهندسى بازرگانى الكترو اتّکال ٢٤ ساعته آمادگى ارايه مشاوره رايگان در خصوص انتخاب انواع الكتروپمپ آبرسانى ،اينورتر، گيربكس هاى صنعتى، الكتروموتور و… را دارند.
  5. کالای ارسالی، قبل از ارسال، به لحاظ فیزیکی، توسط بخش فنی كنترل مى شود ، لذا در زمان تحویل كالا ،مشتری محترم موظف است صحت فیزیکی و ظاهری آنرا تایيد و در صورت مشاهده هرگونه اشکالی ، به حامل کالا اطلاع رسانی کند. در غیر این صورت، پس از تحویل جنس و دریافت رسید توسط باربری، این بازرگانى هیچگونه مسئولیتی در قبال شکستگی و تغییر ظاهر فیزیکی محصول ندارد.
  6. هزینه ارسال کالا به تمام مناطق ٢٢گانه تهران رايگان و به عهده بازرگانى الكترو اتّکال است.
  7. نحوه ارسال کالا برای بارهای زیر 30 کیلوگرم از طریق پست خواهد بود. برای بارهای بیش از 30 کیلوگرم بوسیله باربری یا تیپاکس ارسال خواهد شد. البته بنا به درخواست مشتری میتواند ارسال کالا از طریق پیک، اتوبوس ، ترمينال فرودگاه و یا روش های دیگر نیز صورت گیرد.

نحوه پرداخت مبلغ کالا:

  1. پرداخت آنلاین (برای تمامی کالاها امکان پذیر است)
  2. پرداخت از طریق شماره حساب (برای شرکت ها و موسساتی که کارت ندارند و باید به حساب واریز کنند)

شماره حساب و كارت هاى مورد تاييد
بخش مالى بازرگانى الكترو اتكال:
بانك كار آفرين
شماره حساب:2400359530601
شبا:190530000002400359530601
کارت:6274881116264242

امتیاز دهید